Gå til innhold

1.svangerskapskontroll hos gynekolog i morgen....

Anbefalte innlegg

Er utrolig spent på morgendagen. Er mest sannsynlig i min 7.uke. Er så mye følelser, også blandet med bekymring og nervøsitet!!! Håper så inderlig at alt er bra og at jeg får høre de ordene jeg trenger å høre... Valgt å gå til privat gynekolog første gangen, til tross for at det koster litt...Håper jeg kanskje kan få UL i tillegg til de andre undersøkelsene som skal tas... Håper jeg er veldig lettet og gladi morgen kveld.. Dette betyr så mye for meg, og ikke minst mannen min:-) Det lille frøet er sååå ønsket:-) Håper det er helt normalt sånn jeg føler det, og at jeg ikke er alene om det.....

Fortsetter under...

Hei på deg!

Vi skal på UL imorgen. Vi har valgt å ta dette privat, på en klinik vi har fått anbefalt av andre. Det koster oss 12oo NOK pr gang, men det er verdt det. Vet prisene varierer i by/sted, vi har klinikk i Oslo, og måtte regne med å betale såpass.

Vi har første svangerskapskontroll hos fastlegen 6.12. da vil alle de ordinære prøvene tas, regner jeg med.

Jeg vet hvordan du mener .. At du er spent på morgendagen! Det er virkelig jeg også. Vi er det begge to her. Denne lille hjerteknuseren er også veldig ønsket til oss. Så vi krysser fingrene og håper vi begge får gode nyheter imorgen.

Husk å be om bilde om du får UL! Selv om man ikke ser all verdens, så vet du at det er din lille :=)

Lykke til!

Fortell meg hvordan det går imorgen, så skal jeg gjøre det samme!

Nattaklem,

Takk for alle go`ord:-) Hjelper å høre at det er sååå mange i same situasjon og med de nøyaktig samme følelsene.Denne dagen kommer til å bli laaaang. Timen er først i ettermiddag. Klarte ikke sove lenger enn til 0745 idag heller, enda jeg hadde håpet på noe annet:-( Kvalmen melder sitt behov altfor tidlig og sterkt....slitsomt.....sitter her og er dritkvalm (vil ikke spy!!). Blir ikke mindre kvalm av å tenke på hva som er i vente senere idag...Men men... Vi får gjøre vårt beste vi som er i samme båt:-) Jeg skal infrmere senere om hvordan kontroll har gått:-)

Lykke til klemmer fra meg...

God morgen, Snuppa 1981!

Har ikke sovet siden 4 inatt, jeg. Bare ligget våken og vridd meg. Samboer har gjort det samme, så det endte med at jeg la meg i stuen, for å få noen timer på øyet :=) hihi!

Så nå er vi snart klare til å dra! Uff, litt vondt i magen, sånn sommerfugler! Uansett, vi krysser fingrene våre idag for hverandre :=)

Dersom jeg ikke er tilbake før du reiser: SÅ LYKKE TIL :=) !!

Stor klem fra meg!

Annonse

Rappoert, rapport, rapport....

Vi venter i spenning alle mann!

Er også i uke 7, men kan nesten få gratis UL av legen min siden jeg er Rh-immunisert. Venter nr 4, er like kvalm, biter tenner sammen og kommer meg opp på jobb, sender en unge på skole og 2 stk i barnehage. Har ikke fortalt noe til noen enda, og det er skikkelig tungt..... Hadde håpet at jeg klarte å holde ut til jul, men jeg vet jammen ikke det lenger...

Flere enn meg som er deprimert av å være så dårlig hele tiden når du har så mange rundt deg som selvfølgelig krever masse av deg???

Hadde jeg bare kunnet slenge meg på sofaen når jeg kommer hjem......

Men, men. Lykke til med ultralydene. UL er spennende!

Da var gynekolog besøket i boks, og jeg er mye mer beroliget:-) Fikk tatt innvendig UL, og så hjertet slå kraftig:-) Altså ingen grunn til bekymring mente gynekolog:-) Gopdt å vite...En blir så fort redd og nervøs...hører jo hele tida om ting som skjer...Men fortsatt er jo ikke den mest risikofylte tida over, men får tenke positivt. Er nok best det:-) Nå har jeg i allefall UL bildene å se på og trøste meg med. Så tydlig det lille som dunket inni plommesekken:-)

Godt å høre at din UL gikk bra idag også AwholeNewWorld. Nå er det bare å se fremover og pleie oss selv og nøstene i magen.... Vi får håpe den forferdelige kvalmen avtar om ikke så lenge *håpe,håpe*

Klem

Hei Snuppa 1981!

Grattis med vel overstått UL på deg også!

Det var en herlig følelse å se sin lille, ikke sant? Helt ubeskrivelig, spør du meg!

Jeg er blitt mer beroliget, nå som jeg har sett tegn til liv. Men på den andre siden som du sier, så er vi fortsatt ikke passert 12. uker. Men det gjelder å tenkte positivt og holde humøret på topp! Ikke sant?

Sammen skal vi nok komme oss igjennom det! Tror du ikke?

Enig, håper virkelig kvalmen avtar snart.. Holder det virkelig ikke ut. Samboeren min og jeg var i matbutikken isted, jeg måtte bare løpe ut, ble så utrolig kvalm og måtte ut.. Sånn er det stort sett hele dagen, så det kan bli slitsomt innimellom. Trøster meg med at det blir bedre om noen uker :=)

Ha en fin kveld videre, Snuppa 1981!

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...