Gå til innhold

hvordan klarer dere å være "aktive" ????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sammer her. Svømmer og går, men noe mer klarer jeg ikke. Har ikke fått tid til å trene jevnt siste tiden så da har vel kondisen bare forfallt for å si det sånn.

Men merker at det er innmari godt å svømme da, for det belaster ikke kroppen på noen måte.

Men jeg har egentlig mer enn nok med å jobbe å lese til eksamen, å ta meg av barn og hjem :( :(

Ingen problem. Er glad for at jeg er så god fysisk form som jeg er. Tilvanlig er jeg ikke mye å skryte av.

Må benytte denne gode tida ,Biter riktig nok tennene sammen og banner og slik inni meg ,Men vet at å være aktiv før fødselen er gull vært. Har 3 barn ,og med nr 2 var jeg aktiv svømte gikk tur osv og det var en drømm og føde han, de andre 2 var ett sant H og føde.

Går gjerne gjennom ild og vann for en bedre fødsel.

Tror på aktivitet ,

Me 2.

Tror det er forskjellige grader av vondter ute og går her - blir også mektig imponert når noen forteller hvor lange turer de går og hvor mye husarbeid de driver med...

Selv blir jeg helt matt og full av kynnere bare jeg følger jenta i barnehagen, en spasertur på maks 1000m hver vei..

En seanse på 4 timer i vaskekjelleren (som innebærer opp og ned kjellertrappa med vasketøy ca 10 ganger) gjør meg like kaputt...

Klarer ikke leke med veslejenta mi, når jeg først kommer ned på gulvet, kommer jeg meg ikke opp igjen uten å ha noe å heise meg opp med -krabber rundt på gulvet som en tulling...

Må være fantastisk å ha masse energi og krefter som høygravid !

Jeg klarer det ikke. Frem til lørdag hadde jeg null smerter og plager, da gikk jeg så ofte jeg rakk det. Type; gå til butikke instedet for å kjøre osv. På lørdag ble jeg slått ut med smerter i korsryggen og nå er det bare såvidt jeg kommer meg fra sofaen til pc'en uten å skrike i smerter:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...