Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurte bare på om dere der inne har vert utro eller at typen har vert utro mot dere? mener da han dere nå skal ha barn med..

jeg har selv vert utro mot han men det er snart 4 år siden..

han var utro mot meg for ca 2 og et halvt år siden...

vi har begge tilgitt hverandre for dette og kan snakke åpent om dette nå..men alikevel gnager det ekstra på meg at han var det..vi angrer selvsagt på dette noe så sinnsykt,og skulle ønske det aldri hadde skjedd..

ikke misforstå meg nå,vi er begge voksne mennesker og vet vi setter en unge til verden, noen kommer kanskje til å si vi ikke burde det,men vi elsker hverandre og vil ikke være sammen med andre enn hverandre..både han å jeg elsker allerede sønnen vår over alt i verden,og kommer til å sette han høyest uansett!

måtte bare lufte noen tanker ut fra hodet...

også vil jeg si en ting til,at ordtaket "en gang utro,alltid utro" stemmer ikke på oss,vet med meg selv og vet at han aldri ville gjort dette igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville bare si at jeg respekterer seg veldig for at du faktisk signerer med nick=)

Skrevet

hehe takk for det :)

ser ikke noe poeng i å være anonym her,står jo for det jeg har gjort,og flere vil kanskje svare om jeg viser hvem jeg er..:)

Skrevet

ja det samme sier jeg, har aldri vært utro, elsker jo han kjempe mye.. og bare han... og om han har vært det, ikke så jeg vet, tror heller ikke det, tror min verden ville rast sammen hvis det skulle skjedd noen gang, hadde blitt fryktelig såret.

Skrevet

ja det var et helvette mens det stod på ....huff..unner ikke noen det...

Skrevet

det vil jeg appsulutt tro, man kan jo tilgi, men aldri helt vil jeg tro.... det må være felt. har noen venninner som har vært i samme sit.

Skrevet

Jeg har aldri vært utro, og hadde ikke klart å leve med en som hadde vært utro mot meg.

Er en av de som mener: en gang utro alltid utro..

Skrevet

Først vil jeg si at det er utrolig bra at dere takler det så bra! At dere fortsatt er sammen og har det bra :0)

Jeg tror at mange kan få et forhold til å fungere selv etter utroskap, dersom begge er villig til det. Det går an å gjøre feil! Dumt å gi et ellers bra forhold dødsdommen hvis en av partene har vært utro og angrer veldig.

Jeg har aldri vært utro mot mannen min, og han har heller ikke vært det mot meg. Jeg tror at jeg kunne ha tilgitt hvis han hadde gjort en feil og angret, men har fått klar beskjed om at han ikke kunne tilgitt! Så jeg får holde meg i skinnet! He he.

Har vært utro i forhold før, men altså ikke i dette. Kunne ikke falt meg inn. Men hvis jeg hadde vært det, hadde jeg vært 100% ærlig mot ham.

Skrevet

ja kan tilgi om man elsker hverandre høyt,men man glemmer aldri...men man klarer å leve med det....

Skrevet

jeg sjønner men ett sår som aldri vil gro....

Skrevet

tusen takk :)

vi kunne ikke hatt det bedre enn det vi har nå,og jeg tror at grunnen til vårt gode forhold er nok på grunn av at vi begge vet hva det vil si å miste den man elsker...vi gjorde det slutt en periode..på grunn av dette...

ærlighet er utrolig viktig,og det vet vi nå!!

Skrevet

ja ærlighet varer lengst... kjempe bra dere har det fint nå, når dere venter en liten prins eller prinsesse....

Skrevet

Det er mange som definerer utroskap på forskjellig måte...

Jeg har kanskej vært utro i noens øyne, men ikke i mine...

I tider hvor vi har hatt det vanskelig og jeg har vært på fest har jeg kanskje vært litt mer motagelig for oppmerksomhet enn det som pr i dag er ønskelig...men når du ikke føler deg prissatt i et forhold, og plutselig får oppmerksomhet så gjør det noe med en som person. En føler seg tiltrekkende igjen og føler at kanskje verden ikke er så ille likevel...

Men noen ser kanskje på å motta denne oppmerksomheten som utroskap, uten at du fysisk gjør noe galt!

Skrevet

du har mye rett i det der... rose.

Skrevet

ja er rett i det du sier der,men her var det da ingen tvil om det var utroskap eller ikke...kan du si...

Skrevet

Jeg har aldri vært utro mot han jeg er sammen med nå, men jeg var det mot eksen. Har aldri fortalt ham det, for jeg vet det ville ha knust ham totalt, selv i dag. Jeg taklet rett og slett ikke være i forholdet lenger etter at jeg hadde gjort det. Følte meg så utrolig ussel. Jeg var veldig veldig glad i ham, men jeg kunne i sove i seng med ham lengre etter hva jeg hadde gjort. Klarte ikke si noe heller. Jeg hadde et veldig dårlig bilde av meg selv lenge etterpå, så for meg ødela det veldig mye også utenfor forholdet.

Skrevet

ja skjønner deg veldig godt...var sån for meg også...klarte ikke synet på meg selv...

Skrevet

jeg har aldri vært utro mot samboeren min, å det har ikke han heller. vi elsker hverandre utrolig høyt, å jeg føler at vi har noe helt spesielt sammen.

Hadde han vært utro, hadde jeg følt at han ikke var like glad i meg lengre. det må jo være en av grunnene til at folk er utro! det sier seg selv at du lar deg ikke friste av andre, visst du elsker kjæresten din over alt liksom...

Jeg hadde ALDRI klart å leve med det visst han var utro...det hadde ødelagt hele forholdet tror jeg. jeg hadde sett på utroskap som et tegn på at kjærligheten ikke er like sterk lengre..

Skrevet

Jeg har egentlig stikki over til tredje trimester, men kikker litt her også.

Jeg har ikke vært utro mot kjæresten min, og føler meg sikker på at han aldri har vært utro mot meg.

Hvis han hadde vært det, tror jeg at for meg ville det vært veldig stor forskjell på om kjæresten min kom og fortalte meg at han hadde gjort noe forferdelig dumt i fylla, og svarte ærlig på alle spørsmål, eller om han hadde hatt et slags hemmelig forhold til noen bak ryggen min.

Tror det siste hadde vært mye verre for meg å takle - også hvis de ikke hadde gått så langt reint fysisk. Eller hvis kjæresten hadde vært utro og ikke fortalt meg det selv, eller ikke villet svare på spørsmål rundt det.

Skrevet

Når forholdet vårt var ganske nytt var sambo ennå en ung villbajas. Han tilsto da at han hadde rotet med en jente, uten at de hadde gått til sengs. Jeg tilgav ham, og forholdet fortsatte.

Etter et par år hadde vi en veldig nedtur. Jeg var overbevist om at det kom til å bli slutt. Jeg ble med en gutt hjem etter en fest, og havnet i sengen med ham. Jeg tenkte på det sambo hadde gjort mot meg og jeg følte at jeg ikke skylte ham å være trofast. Men når alt kom til alt, så trakk jeg meg i siste liten. Jeg forsto at jeg elsket sambo ennå og ville ikke være sammen med noen andre enn ham.

Jeg fortalte ham aldri hva jeg hadde gjort. Ikke bare for min egen del, men også fordi jeg ville redde forholdet og la være å såre ham. Vi er ennå sammen etter fem år, og forholdet blir bare sterkere for hver dag. Jeg har ikke angret på det jeg har gjort, fordi det førte til at forholdet ble mye bedre. Vi vet at vi elsker hverandre og jeg vet at jeg ikke kan være utro mot ham, og tror ikke han kunne være det mot meg heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...