Gå til innhold

Eg e gravid igjen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ædddabædda! Eg må være super fruktbar. He mens termin 07.08.07.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grættis, da er det ennnå flere av oss i dag :D

Skrevet

Når mista du? Konstatert ny graviditet hos lege? Jeg mista for 2 uker siden, og er i gang med prøving igjen...

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Skrevet

Gratulerer!!!!!!!!

:D

Jeg mistet også nå for en ukes tid siden så jeg skal grine til meg en UL for å sjekke at det ikke er noe igjen (har ikke hatt utskrapning eller noe,møkka-lege...)

Men etter en UL skal vi bare kjøre på for jeg vil ha en positiv test før jul også

Skrevet

mista for nokre uke sia. va hos lege i dag. ble bekrefta at eg e gravid på nytt.

Skrevet

æddabædda *ler* godt sagt! Det vil jeg også skrike ut når jeg blir gravid. Gratulerer da!

Skrevet

gratulere så mye:-)

er du fra bergen du?

Skrevet

Aa saa flott! Gratulerer saa mye, det er topp aa bli gravid raskt etter aa ha mistet, det ble jeg med datteren min og det overskygget alt og gjoer det enda...over 3 aar senere.

Lykke lykke til, vi andre tar i mot wibbene og staar paa.

Skrevet

gratulerer så mye!!!! så deilig at det går så fort etter at du mistet!!! merket du at du fikk el igjen? (mistet for 4 1/2 uke siden, har ikke sett snurten av el).

klem

Skrevet

Kråkebolla - hvor lenge etter at du mista fikk du EL?

Skrevet

veit ikkje. men e 4+noe i dag. så e vel ikkje så lenge sia. mista for et par ukar siden. trur den va ca 3uke ette eg hadde begynt å blø.

Skrevet

viste du ville d. blei litturoleg i går. men forstod du va sjokka. blir så kjekt vennen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...