Gå til innhold

Er det bra å sove i sportsvogn litt oppreist når babyen er 4 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi har byttet til sportsvogna når jente vår var 4 for 1 veke siden

ville ikke ligge i bagen skreik hele veien, kjedet seg i 3 dager

når hun blir i litt sittende stilling så alt blir bra igjen

Men jeg lurer på om det er bra for ryggen og sove i den stilling

litt oppreist når nun er så liten og kan ikke sitte selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bra å gjøre det for mye.. Da jeg fikk det "problemet" lot jeg hun sovne med skrå rygg. Når hun hadde sovet et par minutter la jeg ryggen helt ned! Fungerte greit det!

Skrevet

nei det er ikke bra..babyer sga ikke sitte før de selv klarer det.. kan overstrekke små leddbånd ved virvelsøylen i ryggen.. men på skrå går kanskje greit ei stund..men ville lagt ned når hun skal sove... min er 6 mnd og ligger enda i bagen..pga vinter og mye vind får han ligge i den til han absolutt ikke vil mer..er fornøyd og prater endel med han når vi går tur..

Skrevet

hvis du har det på det første hakket er det ikke farlig...da blir det jo som å ligge i babyen i sengen når man bygger den opp... men ville ikke lagt babyenn sittene helt opp noe lenge om gangen i allefall... datteren min begynte å bruke sporstvognen og når hun ble 4 mnd. hun hatet å ligge i baggen.. jeg satt henne opp på 2 hakket en liten stund om gangen..men la henne alltid helt flatt når hun sovnet.... men så lenge det bare er litt bakke så er det ikke farlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...