Gå til innhold

Er dette normalt? (Advarsel! Veldig detaljert) Håper mange vet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi hadde omgangssyken her i forrige. Bæsjet og bæsjet hele dagen, natten, og dagen etter.. Ble skikkelig sår stakkars. Bæsjen var vanlig i begynnelsen men etterhvert ble den tynnere og luktet mye verre. Sikkert pga at hun ble "tom". Dette var torsdag/fredag. I dag er hun enda dårlig i magen og bæsjen er lyse grønn nesten hvit og lukter aldeles forferdelig! Hun har ikke vondt i magen lenger, og heller ikke så sår. Blid og fornøyd virker hun også. Snakket med helsestasjonen og hs sa at det kanskje var tenner som var på gang. Hun er straks 6mnd.

Noen som har opplevd dette?

Litt engstelig siden det ser ut til at bæsjen hennes ikke "blir som før" igjen..

Unskyld for den detaljerte skrivemåten men dere ble advart! :)

Håper på svar da jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har opplevd det.

Etset jo hull i huden denne tyntflytende masse:0)

Og her var det tennene som var på gang. Men varte bare en 2-3 dager her oss oss da.

Skrevet

Høres ut som "tannbæsj"Men se det an litt til så tror jeg det blir bra jeg

Skrevet

Ammer hun?

Bæsjen blir ofte grønn når de ikke får i seg den siste melken med næring.. Altså mangel på noen næringsstoffer...

Jeg ville nok valgt å dra til legen dersom det ikke bedrer seg..

Kan du ikke ta en telefon til legen i morgen å høre hva han/hun mener?

Tror ikke det er farlig, men om det er en infeksjon eller liknende er det kjekt å få tatt så fort som mulig.. Det er jo en stund siden torsd/fred nå.

Lykke til!

Skrevet

Takk for alle svar!

De sa på helsestasjonen at det mest sannsynlig var tenner på gang og siden hun er blid som sola og ikke har noe vondt lenger så får jeg vel vente å se. Men kontakter nok lege igjen om dette fortsetter i enda fler dager. Liker ikke helt fargen på dette men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...