Gå til innhold

juice

Anbefalte innlegg

Skrevet

når ga dere utvannet juice til babyen deres for første gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sju mnd - likte ikke

elleve mnd - elsker det :)

Skrevet

8 mnd ... går ned på høykant :)

Skrevet

gir dere vanlig juice eller baby juice?

Skrevet

Babyjuice når han var 4 mnd. Ikke poppis her (men tror det er frdi han ikke klarer drikke av flaske)

Skrevet

Svigermor har gitt min gutt på 9 mnd ferskpresset appelsin juice mens hun har passet han.. Mener jeg har lest noe om at dette ikke er så bra?

For den skal vel vannes ut?

Skrevet

Eh, litt restriktiv med sånne ting jeg tror jeg. Guro smakte ikke juice før hun var 8 mnd tror jeg. Nå har hun fått smake det et par ganger, men hun er ikke så glad i det :) Hun får bare vann til måltidene.

Hilsen kjipe-mamma ;)

Skrevet

Kjipe-mamma her også:-) Dårlig med både juice og Frutti hos jentene her ja...lillesnupp har vel knapt smakt det, men storesøster på to har jo fått noen ganger.

Skrevet

går nok ikke under kulemor kategorien jeg heller nei :) hehe.. får halvt om halvt med eplejuice noen ganger, stort sett går det i vann her :)

Jeg tenker som så med maten til lillemor jeg; vil jeg ikke putte det i meg selv gjør jeg det ikke med henne heller! Og verken frutti eller litagoyoghurt frister mor så mye...

Skrevet

Jeg ga Luke avkok på eplevann jeg til han var nesten året,han syntes det var ganske godt.Nå vil han ikke ha noen ting,bare vann...

Skrevet

Nei, ikke sant...med drikker juice selv jeg da. Har mye "det de ikke ser har de ikke vondt av" jeg altså i skapet.-)

Skrevet

snakket ikke om at jeg ikke putter i meg ting som hun ikke får altså, for jeg drikker både pepsi max og spiser godteri, og det får ikke hun. Jeg tenker på barnematen og slikt. F.eks ligago yoghurt som er proppfull av helmelk og sukker, da gir jeg henne heller biola som jeg spiser selv og som jeg syns er et bedre alternativ :) Skjønner :) Hehe...

Litt sunnhetsfreak er jeg nok, søstra mi sa helt oppgitt her en dag : "ylva kommer til å bli en sånn sunnunge", og det var visst skikkelig negativt :) Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...