Gå til innhold

Hva er det som skjer..ARGHHH!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Jeg holder påå bli gal av hele greia jeg..Klarer ikke forstå at jeg er gravid..Og det går meg på nervene..er til vanlig veldig følsom..Og trodde dette skulle bli helt fantastisk..Men jeg merker jo ikke forskjell..Annet en at jeg er trøtt. Ikke kjenner jeg noe..Og jeg prøver å tenke at jeg har en spire i magn, men klarer ikke fatte det. Blir så irritert på at ikke det kan gå opp for meg!!!! 9 fullgåtte uker, og ingenting..Vil bare kose meg med dette..

 

Er det noen andre som har det sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Ja,det er jo det..men på en annen måte hadde det vært herlig med påminnelser..:( Alle tegn er vel gode tegn på en måte..? (så sant det ikke er farlig da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt lik deg, jeg... Føler at jeg ikke har el får noe forhold til denne saken i magen min før jeg evt ser den på ul... Måtte til og med ringe mamma i går og spørre om jeg var rar fordi jeg ikke forholder meg til dette som andre gravide... Har vel forsonet meg med at det er veldig bra at jeg har 9 mnd`r på meg=) Men jeg har lagt veldig merke til at det bor noen i magen min, da... Har sliti med kvalme og energitap... og vær glad for at du ikke sliter med det!! Det er nemlig litt oppskryt (sånn i forhold til å kunne kose seg med det her)... Men min mor er en klok kvinne og fortalte at jeg ikke er unormal og hvis det er første gangen din (det er det for meg), har man ikke forutsetninger for å forstå alt som skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det litt på samme måten. Det blir veldig fint å kjenne et lite spark, høre hjertelyden eller liknende. Foreløpig er det bare den avtagende kvalmen som minner meg på at jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene,er ikke helt fortrolig med dette jeg heller. Og det føles litt teit,for detta har vi venta på så lenge,og når det endelig skjer,så klarer jeg ikke glede meg over det likevel. Ikke har jeg noen hast med å komme på UL eller til lege heller. Har hatt masse kvalme,vært trøttmvarm og følt meg helt for jævlig en del uker(det er bedre nå),men er likevel redd for at spiren kan være død. Er også 9 fullgåtte uker idag,og trodde egentlig at man kanskje skulle kunne kjenne noe nederst på magen,at det er litt hardt der eller no,men det føles som før. Vet mange som har kjent noe,så da blir jeg jo litt bekymra.... Tørr ikke ta UL nå,er bare redd for å få et negativt svar! Blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist da jeg gikk med gutten min, følte jeg meg ikke gravid før jeg fikk høre den herlige hjertelyden for første gang.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...