selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 er jeg den eneste her som ikke ser etter denne klatten hele tida? Tror hele proppen kommer til å gå meg hus forbi jeg... kanskje jeg ikke kommer til å føde da? eller jeg er halveis ferdig med fødselen før jeg skjønner den er begynt? Kanskje den er gått allerede? Hm....
selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 27. november 2006 Jah - jeg kan ikke en gang NAVNET på denne greia skikkelig... skal visst være sLimpropp, ikke simpropp
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Jeg bryr meg svært lite om den proppen. Man sier man ser etter den for å se når fødselen nærmer seg,men det kan jo gå lang tid fra proppen går til fødselen starter uansett... Og så merker man jo at det nærmer seg fordi det blir nærmere termin.
selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2006 Nå har jeg jo født en gang før... og det greide jeg uten en gang å vite at det var meningen jeg skulle ha en slimpropp... så kanskje det går greit med bare å vite at det nærmer seg termin?
småtrollet Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 hehe,du er ikke alene ka-ping:) men hvis vi er heldige,kansje vi får føde alikevel??
rahi Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Har også født før og har ikke noe forhold til denne slimproppen. Klatten over alle klatter her på 3. trimester Startet sist med vannavgang uten at det skjedde noe mer og endte med drypp, epidural og vakum. Er spent om alt skjer mer naturlig denne gangen og hvirdan det er. Lurer på om jeg kommer til å skjønne alle tegnene og når det er dags å komme seg til sykehuset. Tenk om alt skjer veldig raskt denne gangen...
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 jupp,for min del så greier det seg.
selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2006 rahi: Ganske likt for meg og deg altså Bortsett fra at det startet med ineffektive, men smertefulle åpningsrier for min del. Så var det vannavgang, drypp, epidural og vakum. Og innimellom der akupunktur, tyngdekraftforsøk, lystgass, oksygen, kalde omslag osv. ... Jeg har også denne tanken i bakhodet at enn hvis det denne gangen blir en "normal" fødsel - kommer jeg da til å skjønne at det er noe på gang, eller blir jeg helt overrumpla og plutselig må presse? Med 2-3 timers reisevei til sykehuset kan det bli en spennende fødsel, hehe
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 He he.. Kan virke som du er den eneste... neida.. Sist så jeg ikke etter den klædden i det hele tatt.. Helt til jeg en dag satt på do og så at det var blod på truseinnlegget. MENSEN! - tenkte jeg, og begynte å lete etter bind. Et halvt minutt senere gikk det opp for meg at det var mest sannsynlig slimproppen.. Det tok 2 uker før fødselen startet, så det var en skikkelig nedtur. Trodde at fødselen skulle starte "umiddelbart" etter at proppen hadde gått. Denne gangen kommer jeg ikke til å ofre den klædden en tanke. Den lurte meg så skikkelig sist...
selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 27. november 2006 hehehe... gravid i uke 38 og hente bind pga mensen... hehe... høres ut som noe jeg kunne funnet på å gjort
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #11 Skrevet 27. november 2006 He he.. Tror du jeg var flau, eller??? Ikke et av mine skarpeste øyeblikk, for å si det sånn...
rahi Skrevet 27. november 2006 #12 Skrevet 27. november 2006 Jaja - greitt å vite at det ikke nødvendigvis skjer noe med det første om det skulle komme en slimpropp denen gangen. Hadde forresten også som deg ka-ping, åpningsrier uten at det var effekt nok med tanke på at fostervannet var gått. Fødte 16 dager over termin og halvannet døgn etter vannet gikk. Var igrunn veldig tålmodig selv om det gikk langt over termin - tror jeg ubevisst nesten ikke trodde på at det kom noen baby. Oups - tid for tv og Greys A !
Hanne og jentungen Skrevet 27. november 2006 #13 Skrevet 27. november 2006 Hihihihi:) Jeg har ikke unnet den der proppen en eneste tanke:)
rahi Skrevet 27. november 2006 #14 Skrevet 27. november 2006 Oups igjen - det er jo ikke tirsdag og Greys idag! Distre? Jepp!
selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 27. november 2006 du rakk å sette støkken i meg ja... inn på db.no i fullanes fei for å sjekke tv-programmet, heeh
trenger å være anonym nå Skrevet 27. november 2006 #16 Skrevet 27. november 2006 He he, det slo meg også. 10 dager på overtid, også mensen??? Ringte min mor og lurte på hva detta var egentlig. Jo da, det er nok slim proppen din det jenta mi, fikk jeg til svar?? Hvilken propp tenkte jeg. Hadde da ikke hørt om den før en gang jeg. Huff.... Kom på føden, der de lurte på slimproppen hadde gått. Jeg var stolt som en hane og fortalte at det hadde den gjort. Hadde ikke min mor fortalt det, så hadde jeg sikkert stått der som et spm tegn. Fødte 2 døgn etterpå. Men så var jeg jo godt på overtid fra før Kan ikke den proppen gå ganske "tidlig" i svangerskapet a??
trenger å være anonym nå Skrevet 27. november 2006 #17 Skrevet 27. november 2006 http://www.barnimagen.com/forum/thread/7257053 Sjekk historien om slimproppen på skravle da....
supermammatil2 Skrevet 27. november 2006 #18 Skrevet 27. november 2006 Jeg har født engang før, og jeg så ikkeno til den proppen. Hadde jeg ikke lest disse sidene så hadde jeg ikke visst at det var noe som het det engang....
selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 Forfatter #19 Skrevet 27. november 2006 exactly my point
rahi Skrevet 27. november 2006 #20 Skrevet 27. november 2006 Vel - var en litt morsom en vedrørende slimproppen på skravlesiden nettopp..
selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 Forfatter #21 Skrevet 27. november 2006 Vet det, har lest akkurat den historien før, i boka "Hva føder de nå?" av Ragde og Ragde. Faktisk ganske morsom bok
Hanne og jentungen Skrevet 27. november 2006 #22 Skrevet 27. november 2006 Leste den historien. Hihi. Har forresten en festlig om en gutt jeg går på PPU med:) Gruppen hans skulle avtale møte, da sa gutten at han ikke kunne på torsdag for:'da har dama termin, men ellers passer det når som helst' - hahahaha, lo godt da:)
selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 Forfatter #23 Skrevet 27. november 2006 hehe den var jo litt søt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå