Gå til innhold

Når står dere opp med bebbene?


frøken~synge~vil

Anbefalte innlegg

VI har begynt å stå opp kl. 8 hver dag... dvs. prøver ihvertfall! Er så lett å dra seg litt hvis de små ikke er utålmodige, og det gjorde jeg ofte før, men da ville hun ikke sovne om kvelden før 12 timer etter at vi sto opp..( sto vi opp elleve, ble hun ikke trøtt før 23..) Så da er det bare å stå opp gitt! Når står dere opp?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får du sove så lenge du da :)

Her vil snuppa opp alt mellom 6 og 8. Oftest kl 7.

Prøver å ikke stå opp før kl 7, da jeg synes det er utrolig tidlig å stå opp sååå tidlig.... Er ikke vant til det jeg... Det er jo natta når kl er 6 synes jeg.

Det er natta mellom 19 og 20 forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var deilig når gutten var mindre, da kunne vi sove til 10 og 11 enkelte morgener. Fikk faktisk lagt gutten til vanlig tid på kvelden selv om vi lå lenge på morgenen også. Men nå har han ikke lyst til å ligge lenge på morgenen lenger. Hender han vil opp når klokka er seks, men det nekter jeg! Da er det litt pupp, inn med smokken og ignorerer hans babling i håp om at han skal sovne igjen. Og det gjør han stort sett hver dag.

 

Vi står opp mellom halv åtte og åtte hver dag, da vil han ike sove lenger. Så nå må jeg begynne et nytt liv, elsker å sitte oppe sent om kvelden, men må prøve å komme meg i seng før elleve nå, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi står opp kl 7.30 i ukedagene, da vekker jeg henne fordi storesøstera skal i barnehagen og det er jeg som leverer. I helgene sover hun til 10-11 tiden, hun legger seg for natta mellom 20-21 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også begynt å stå opp tidlig, hvis ikke legger ikke junior seg før vi legger oss.. Han er skikkelig B menneske, sover lenge på morgenen og er lys våken på kvelden..

Sover heldigvis igjennom hele natta (med unntak av en til to puppestopp)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...