Gå til innhold

Dere som har vært gravide to eller flere ganger. Kan dere være så snille å svare på et spm?


karro

Anbefalte innlegg

Fant nettopp ut at jeg er gravid :) Med førstemann (som er 16 mnd) tok det lang tid før jeg ble større. tror ikke noen så det før nærmere 5 mnd på vei. Nå er jeg i uke 5 og synes magen vokser allerede. vet at livmoren ikke er høyt nok oppe til å synes enda, men har fått en sånn pløsete mage rundt navelen. Akkurat som det skvulper litt når jeg dytter på magen. Er det vanlig å bli mye større MYE tidligere med nr 2?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merket ikke noe forskjell på mine to første jeg, men så er det 4 år mellom dem også da...

Merker ikke noen mage enda nå heller, er 10+1 i dag. Men er 4 år siden sist igjen da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en sønn på 16 mnd og er 7+5 på vei å jeg oxo har endret fasong gitt, har lagt på meg en del oxo. så blir nokk større herre gangen.. sist vistes det ikke før jeg var nermere 5 mnd=O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei foxy.

Så koselig å vite at det er andre som har forandret litt form ja:) Har ikke lagt på meg noe ellers, men magen er nok en del slappere ja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er 7+3, vet akkurat hvordan du har det, men på meg er også nederste del av magen begynt å vokse. Har en datter på snart 15mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei...

Ble gravid da eldste jenta var 7mnd, la på meg 6kg de første 3mnd...

Så ja, magen kom mye raskere, men den ble på langt nær så stor som første gang! La vel på meg rundt 17kg i første og 12kg i andre. Og hadde to vidt forskjellige svangerskap og ente opp med to flotte jenter!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei karro! Jeg spurte venninna mi da hun var 5-6 uker på vei, om hun var gravid. Nei, sa hun... for hun viste det ikke selv ennå! Men jo da hun var gravid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...