-carina- Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Har prøvd de siden jeg har sett flere skryter av de her... De lukter i alle fall ikke rart, slik som Pamper sine gjør. Men de var litt vide omkring beina til min gutt, han er litt "spinkel", så den bleien lakk litt ut av beinåpningen. Så i denne størrelsen her skal jeg i alle fall ikke bruke Coop sine. Prøver kanskje igjen når han går opp en bleie-størrelse... )
BIA* Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Helt ok! Var skeptisk i begynnelsen siden de er så pass mye billigere enn andre bleier, men det var det ingen grunn til. Lekker litt av og til, men det gjør det da også med andre bleietyper.
Zupermam Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 funker like bra som de ande merkene synes vi:) og billigere også!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Liker First Price sine vi :-D Di er billige di
Raffna Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Her bruker vi også First Price. Like bra som Libero og mye billigere.
EvaL Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Dersom dere har en Lidl butikk i nærheten, så vil jeg på det sterkeste få lov til å anbefale deres bleier. I den minste størrelsen får man 54 bleier for kr 29,- tror jeg det er, og da snakker vi billig ) Bra er de også, vi merker ingen problemer med disse kontra Libero sine bleier.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 28. november 2006 #8 Skrevet 28. november 2006 Vi bruker dem, like bra som libero! Pampers funker ik her i gården!
Ta sats;-) Skrevet 28. november 2006 #9 Skrevet 28. november 2006 Signerer denne!!! Bruker nå Lidl sine bleier etter å ha prøvd de, kjempegreie de, og ikke minst BILLIG!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå