Gå til innhold

er det andre her som bor i fredrikstad?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hei sirkeline24 :)

kos å få svar... lyst til å bli litt kjent med andre gravide for å dele den gleden vi bærer på.. har en til som jeg kjenner her som har|termin 23. men fint med flere..kan jo hende vi treffes på sykehuset og da er det jo også greit å kjenne noen der..på en måte.. :)

hva gjør du på hverdagene..? jobber du?

Annonse

Hei igjen.

Har ikke internett hjemme, derfor jeg er treg til å svare. Har så lyst til å komme på bim-treff i dag, men får besøk ca kl 19. Blir litt for kort tid å dra på.

Jeg jobber ja, begynte igjen for 2 1/2 uke siden med tilrettelegging. Så jeg jobber bare 4 t pr dag da. Passer meg fint, for det er ganske tungt å jobbe i barnehage. Er helt utslitt når jeg kommer hjem allikevel. Dere holder på med da?

Jeg er 24 og har også bodd i F.stad i 3 år. Flyttet hit pga skole. Kjenner ikke så mange her, så er litt ensomt syns jeg. Ihvertfall nå etter at jeg er ferdig på skolen. Blir liksom damene på jobben da, som kunne vært mødrene mine. Hehe... Du da?

Hei.

Jeg og flyttet hit for å gå på skole. Går siste året på vernepleie nå...håper bare jeg klarer å fullføre etter lillegutt har kommet. Jeg jobbet ved siden av skolen frem til oktober i år, men jeg har sluttet nå, så ettermiddagene kan fort bli litt lange. Hvor kommer du fra egentlig da? Har du gått førskolelærer siden du jobber i barnehage eller?

Hehe...ja,da har vi sikkert sett hverandre tidligere!=) Jeg kommer fra Molde jeg...drar oppover dit i morgen for å feire jul, gleder meg skikkelig!!=) Når har du termin i aril da? Synes d begynner å nærme seg april allerede jeg. Har du gjort noen store innkjøp enda eller?=)

• 2 uker senere...

Hei igjen

Har aldri tid til å være på nett for tiden, så må bare beklage at jeg ikke har svart tidligere.

Jeg har en vakker gutt på 21mnd. Hadde termin 14. april med han, men han kom 14. mars. Denne gangen har jeg termin 13. april (er tydeligvis noe som skjer midt på sommeren...) og jammen skal denne plukkes ut i mars også, antakeligvis veldig nærme bursdagen til førstemann. Er bare meningen da vettu.

Blir keisersnitt på rikshospitalet her da, har ikke veldig lyst men har ikke noe valg. Fødte på B3 i Fredrikstad sist og syns det var HELT TOPP!

Hvordan er formen deres a? Min har aldri vært bedre. Har masse kynnere, men det gjør jo ingenting. Er forsikringsrådgiver jeg da.

• 2 uker senere...

Hei anonym.

Vi har termin med 1 dags mellomrom vi jo!!! Koselig med flere fra samme sted og nesten samme termin her.

Har så lyst til å bli kjent med noen av dere før bebisen blir født jeg. Som nevnt tidligere, jeg kjenner nesten ingen her, men kunne godt tenke meg noen å trille og skravle med fra april av. Kan godt begynne skravlinga før asså...=) Noen av dere som planlegger å komme på treff kanskje? Har ikke vært der selv, men vil gjerne det.

Hei igjen Sirkeline

Jeg også syns det er ille koselig å ha en trillevenninne man kan snakke pupper og bæsj og mager og revning med. Sist hadde jeg 2 venninner som fikk omtrent samtidig, men det har jeg ikke denne gangen. Er vel ikke umulig at noen av oss treffes på helsestasjonen også, at vi kommer i samme barselgruppe. Hvilken helsestasjon hører dere til her? Jeg hører til vestsiden iallfall.

hei sirkeline og chili 79 !

lenge siden jeg har vært her..mye som skjer..hele tiden :)

ser dere har skrevet litt med hverandre..:) Å jeg bare må blande meg..

hehehe for jeg vil å være med ;) Er det ikke mulig at vi treffes enten via BIM treff el på en annen måte.. hadde vært kjempe koselig å treffe andre som har termin i samme mnd.

Svare om hva dere tenker ang det å treffes..?evt forslag..

:):):)

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...