Gå til innhold

Klump på kjønnsleppa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er på den ytre kjønnsleppa og langt framme. Tror verken hemoride eller kjønnsvorter. Er det mulig å få åreknuter der? Hvordan ser de ut?

Såg nettopp i speilet (grusomt syn forresten, rødt og hovent og dobbelt så stort som normalt) Det er en klump som ligg inne i leppa ikke noen synlig pore eller tupp. Den er litt øm, men ikke vond.

Annonse

Kan være mineralutfelling, altså en slags liten ansamling av kalsium like under eller i huden. Det foregår en del redistribusjon av kalsium i kroppen din under graviditeten bl.a. fordi barnets knokler skal bygges. Du får spørre legen din, det er helt sikkert ikke noe farlig.

Lykke til! :o)

Det er en betent hårsekk (høres i allefall slik ut). Jeg har hatt det flere ganger - som oftest går de bort av seg selv, men i to tilfeller har jeg måttet inn på legevakten å snitte i de for å få ut pusset. Da har den blitt såpass stor og vond at dette var eneste utvei. Du kan prøve å klemme det ut selv... og JA det går bort!! Det er ganske vanlig at vi kan får dette der vi har hår..., nedentil og under armene sa legen til meg.

Lykke til, det er ganske ubehagelig - det vet jeg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...