Gå til innhold

Er spotting samme som blødninger?


Superstjerna

Anbefalte innlegg

Ser at det er mange som snakker om spotting og jeg er litt usikker hvordan det "ser ut". Er gravid med nr 2 og har hatt litt blødninger. Er ca 6 uker på vei. Er det det samme?

 

Hvordan ser spotting ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Spotting er at man blør bare litt. Små dråper som enten ligger i trusen eller du ser på dopapiret.

Dersom du har blødd litt er det sikkert spotting. Fortsetter det bør du vel sjekke det ut med en lege.

 

Lykke til. Heldiggrisen som har en liten tass fra før =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar...

 

Lille gullet jeg har fra før har nettopp blitt to år og det er en fryd å se henne vokse til...

Jeg unner alle det å få barn! Det er rett og slett helt fantastisk!!!!

 

Lykke til videre på ferden. Det er veldig spennende å gå gravid, selvom de første månedene er preget av ganske mye følelser og hormoner. Litt usikkerhet, men mest av alt føle gleden over å endelig skulle få et lite barn.

 

Blir helt rørt av å tenke på det, snufs... Gled dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Det er en veldig spesiell tid dette her. Dette utrolig skjøre lille som lever sitt eget liv i din egen kropp... Det må være fantastisk å ha en liten en som tasser rundt i stuen nå.

Jeg er veldig glad over å være gravid, men samtidig urolig. Har hatt to aborter før og kan vel ikke tro at det skal gå bra denne gangen heller. Men jeg kan ikke gjøre noe annet enn å håpe.

 

Lykke til på ferden mammas. Håper du snart får to små hjertegull!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...