Gå til innhold

Termin i mars. Er det treff som jeg kan være med på i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har lyst til å bli med på bim treff. Har termin 29 mars. Er det en gjeng som har treff og som jeg kan bli med på?:))

Skrevet

Hei!

Det er treff på Era klokken 18.00 nå på onsdag. I påmeldingsinnlegget står det ikke at det er for de med termin i mars, men i oversikten over BiM treff er vi og invitert;-) Jeg har termin 26 mars og tenkte meg avgårde. Min første gang på BiM treff. Håper jeg ser deg og der!

Anna

Skrevet

Bli gjerne med på torsdag kl 12, møtes på hjørnet v sundt senteret mot blå stenen! Kjempe koselig om du kommer!!!

Skrevet

Heisann vi er nokre jenter som har termin i januar, februar og mars som møtes ca kvar 14 dag på kveldstid. Neste treff er 6 desember kl 19 på Bocca bar, rett oppom den blå steinen. Det står også inne på BIM treff. Vi vil gjerne ha med fleire, så det er berre å møte.

Håpe vi sjåast :-)

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei!

Jeg kom meg ikke avgårde på noen av treffene nå i desember. Men jeg vil gjerne være med over jul. Jobber på dagtid, men her innimellom fri, så jeg skal stille opp på ett av de neste treffene. God Jul:))

Skrevet

Hei igjen!

Jeg har så lyst til å være med på torsdag. Men jeg kan ikke da heller!! Skal på juletrefest i barnehagen til datteren min og kommer ikke hjem før 19. Får håpe jeg kan være med på neste treff! For det har jeg veldig lyst til:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...