Gå til innhold

Mammaklær i Trondheim??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om de har noe fine mammaklær i byen? Hmmm..og har de fått mamalicious klær på Exit på Torget??

skikkelig dårlig "timet" graviditet i forhold til årstid.......finner ikke noe fine klær, men i sommer var det mye fint gitt.;);)

Kom me tips og gjerne noe som er rimelig eller overkommelig pris:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med h&m da?synes de har litt fint der jeg.Men så på lindwx på kbs senter her...synes ikke det var så mye fint der da.

Skrevet

De har en del fine mamalicious-klær på Torgkvartalet i Stjørdal sentrum. Jeg klarte lett å svi av en del kroner der iallefall:)

Skrevet

Var å så på exit her en dag, men jeg synes utvalget der var mega dårlig.Også virker det som en MÅ være feit når man er gravid, eller så finner man ikke klær som passer.. Eneste jeg har funnet er på H&M

Skrevet

Dytt...

Etter en liten tur i sentrum ble jeg smådeppa. Synes det bare er stygge og kjedelige klær, jeg. :(

Skrevet

heia,, hva heter butikken på stjørdalen da med mammalicious klær?

Skrevet

godt spørsmål... Det lurer jeg også på.. :)

HM på City Lade er i alle fall dårlig.. Skulle ønske det var bedre utvalg... :/

Skrevet

hei :D

Er jo en mammaklærbutikk i hmm.. tilhører det kongensgata kanskje?

Hvertfall i den lille gata som går nedafor leutenhaven, (mellom leutenhaven og kongensgata) der hvor det er rimi, apotek og en kinarestaurant og en frisør på hjørnet mot prinsensgata og litt forskjellig.

Er en fellesbutikk hvor de både selger klær i store størrelser, og mammaklær.

Har ikke vært inne å sett, men går forbi daglig for bor rett i nærheten, og henger av og til litt fint i vinduet, tror de har ganske stort utvalg der ihvertfall.

Skrevet

synes du at klærne der er fine??jaja vær sin smak.

Skrevet

Jøss! Det visste jeg ikke. Tusen takk for tipset! :)))

Skrevet

ja rett ved siden av brudebutikken i den gata ved Leutenhaven er det en del mammaklær. Var der for et par uker siden og kikket, men syntes det var mye rester fra sommervarene ennå jeg da....

Hvilken butikk på Torgkvartalet i Stjørdal var det som hadde mammaklær sa dere?

Skrevet

Var på "Exit" på Tr.heim Torg igår, og den ene ekspeditrisen der mente å huske at det var "West" som har det på Stjørdal.. De har det for øvrig på Oti-senteret på Orkanger også.. Lurer på om det var på "Exit" der også..(?)

Noen som vet hvor man kan finne seg et litt ok skjørt med lengde på? Jeg gir snart opp... :(

Har sånne berømte "fotballegger", og da er det ikke så fint med knekorte eller de som slutter midt på leggen.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...