Gå til innhold

SE her... jeg lurer veldig på --

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

min er ikke forbrett han heller ,, har ikke lest noe .. virker ikke som om han bryr seg om og lese el vite,tror han vil ta det som det kommer.. men men er jo opp til han jeg har ihvertfall lest mye så får han bare stå der og glo når det skjer.. hehe bare han konsentrerer seg om meg han så skal jeg være fornøyd hehe, og ikke maser og spør om alt..hihi...

Mannen min har jo vært med meg en gang før - både på fødsel og keisersnitt som det ble til sist.

Denne gangen har han ikke gjort noen forberedelser for seg selv så vist jeg vet.

Han leste pappadelen i den svangerskapsboka vi fikk hos legen, det var alt han forberedte seg sist - men det holdt det.

Det viktigste er at han er forberedt på å hjelpe og støtte deg på ulike måter, alt ettersom hva du trenger.

Her har ikke mannen min gjort noe forberedelser... Han tar det vel som det kommer... men jeg synes nå ikke det hadde gjort noe om han ihvertfall hadde forbered seg litt...men det er jo ikke noe vits i å mase om det...ville nok ikke hjulpet alikevel.

Min har heller ikke forberedt seg på noen fødsel...

Han tar det som det kommer...

Han har nok ikke peiling på hva som venter han, og klarte til og med å komme med en dårlig komentar om at "så ille kunne det vel ikke være å føde"....

Jeg har jo ikke født før jeg heller, men føler meg nå så forberedt som jeg kan bli...

Så får vi ta det fra der.... :))

Annonse

Mannen min har vært med en gang før.. som endte i ks. Så han har ikke vært med på vanlig fødsel egentlig. Har lest om de forskjellige stadiene høyt til ham. Ellers vet jeg at han er inne på en del "pappasider " på nettet.

Kanskje du kan tipse han om det???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...