Gå til innhold

Expat!! Nå trenger jeg kjempehjelp :)

Anbefalte innlegg

Har spurt om dette for noen uker siden her, men nå er det altså en realitet....nå er det slutt på melka her og jenta MÅ få mme! Har tullet ved puppen leeeenge nå , og dette har ført til at det nesten ikke er melk igjen(som igjen fører til at hun ihvertfall ikke vil ha), så nå er det slutt på ammingen(er egentlig litt lettet, for jeg synes det har vært et strev fra dag 1 - har bare hatt masse problemer). Synes egentlig jeg har holdt ut lenge :\ (hun er snart 7 mnd)

Hun får nå 2 grøtmåltider(av ca 100-130 ml vann) og litt middag.

Problemet er at hun IKKE liker mme, men hun er jo pent nødt til å drikke det nå da....(vet ikke helt hvordan jeg skal få det til, men,men, tror kanskje jeg kan "lure" henne når hun er trett).

Men hvor mye mme MÅ hun ha ila et døgn? Drikker vann til grøten i tillegg da, eller mm som jeg har pumpet ut(de siste slumpene som er igjen-ikke mer enn 40-50 ml da)....

Håper du har noen gode råd til meg........., du har ihvertfall hjulpet meg MANGE ganger tidligere....;) Takker og bukker !!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7255415-expat-n%C3%A5-trenger-jeg-kjempehjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Blomman ;)

ja, er på en måte lettet at jeg mer eller mindre nå er blitt "tvunget" til å slutte å amme...-hadde jo egentlig planer om å fullføre hele året, men nå får det være nok for denne gang(håper at det kan gå litt lettere en eventuell neste gang;) )

Takk for oppmuntring og støtte , uten det hadde jeg nok gitt opp for LENGE siden :)

Annonse

Vet det er litt annerledes, og billig er det ikke, men les om Hoppemelk på flaskeposten.no... Eller å sørge for at all melken hun trenger kommer i maten? Og så vann/juice å drikke?

Ellers så er vel alternativet dobbeltpumping og bukkehornsfrø sammen med nesespray, men det vet jeg ikke om du gidder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...