Gå til innhold

Jeg har også foster i magen :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøss, tiden flyr...Gratulerer med foster i magen da, koselig... :)

Ja den kvalmen og trettheten kunne man vært foruten altså!!

Ødelegger mye synes ihvertfall jeg!

Håper på snarlig bedring da... :)

He he he he, ja det er jo kanskje en mulighet for det.....men du klarer jo å yngle de ut lenge før terminen du.... Gliiiiis... :)

Hadde bittelitt brun utflod i går, men ikke smerter eller noe...

Ikke hatt noe i dag...

Så håper alt er ok, for jeg orker ikke tanken på et legebesøk nå nei...

Den kvalmen overskygger alt for tiden....gubben har kjøpt meg sånne seaband, men synes ikke de virker noe særlig nei....desverre :(

Hei moniccen!!!

Grattis med en ny milepæl!!

*såååååååå misunnelig*

Er litt sentimental i dag.. så eg ble nesten litt blank i øynene når eg såg overskriften din!!

Lykke til videre, og mange klemmer til deg!!!!!!!!!!!

Ja, håper veldig at det blir et par uker før denne gangen også! Veldig praktisk og slippe de siste leie ukene. :)

Hatt sånn utflod 3 ganger jeg, går helt fint likevel! Bare slapp av så skal du se det går bra, kroppen din kan jo denne jobben godt.

Synd ikke Seabandene hjelper, de funker på meg. Må ta dem av innimellom, for d er akkurat som jeg blir "immun" etter ei stund, men så funker de igjen. Prøvd å flytte på dem, kanskje du ikke treffer punktet helt?

Hvor langt er du på vei nå?

Annonse

Takk for trøsteklem!! Men er ikke sånn deppings-sentimental...

Alt er bra her.. spotter bare litt nå, sender snart tante på årsferie!!! Hehe..

Er veldig lettrørt... og nå er det snart advent! Ungene gleder seg...

De er så skjønne.. ikke rart eg vil ha flere.. hehe!!

De vil og ha flere faktisk.. de skulle bare ha visst..*smile lurt*

Er så glad for alle som har testet positivt i dag... gleder meg skikkelig til ny og skikkelig pp nå, og mannen gleder seg også.. hehe!

Håper veldig på spire før jul.. hehe.. lov å være positiv!!!

Klem til deg!

Er 8+1 i dag....

Satser på at jeg også får slippe ihverfall den siste uken før termin.. :)

Ja for tiden er det ikke mulig å gjøre annet enn å ta det rolig, så det skal ikke stå på det dersom det går galt....

Ang. Seabandene, så har jeg punktene stort sett midt på håndleddene øverst mot selve hånden...

Skjønte ikke helt bruksanvisningen da, men vil ikke at den skal presse på blodårer, så da ble det ca der...

Prøve å justere litt kanskje...gir ikke opp evt virkning enda!!

Det var vel supert å få hjem mannen kan jeg tenke meg!!!

Følte virkelig med deg da du lå trøtt og kvalm på sofaen.....huff å huff..

Men det er jo supert at du føler deg bedre nå. Det er vel ikke lenge før du tusler over til 2.trim??

Gubbe er godt å ha! ja! he he he

Seaband:

På min bruksanvisning står d at båndet (magneten) skal ligge tre fingerbredder fra den "streken" som er helt nærmest hånden på

undersiden av håndleddet.

Skjønner du hva jeg mener?

Men merker at hvis jeg har dem på for lenge, så blir virkningen svakere, så jeg tar dem av innimellom.

Lykke til!

Nå er det snart tid for jobb. Går i halv stilling nå, så det er heldigvis ikke så lange dager.

Minsten har bursdag i dag, så blir vel kakeslabberas i ettermiddag tenker jeg.

Ja da skal jeg forsøke å ha seabandene der....det var ikke der jeg hadde dem... hehehe. Ikke rart de ikke virket da...huff å huff, lure meg...

Har sovet over 2 t nå, så forhåpentligvis klarer jeg å få med meg legene på tv 2, i kveld.... :)

Det må være godt å gå i halv stilling, når en ikke føler seg på topp...

Har selv vært på jobb i dag, og det var skrekkelig tungt.... :(

Gratulerer med "stor" lillegutt i dag!!! Nå sitter dere vel å spiser kaker og koser dere...

Annonse

Ja du får prøve det :) *hihi*

Nå har vi spist kake og hatt familieselskap ja. Litt av et show, han er nettopp kommet seg i seng, det tar jo helt av på sånne dager :) Men d er moro da.

Har vært halv dag på jobb i dag, så i ettermiddag har jeg vært helt pumpa :/ Sitter nettopp og sier til gubben at jeg kommer til å bli depressiv snart hvis ikke kvalme og energimangel begynner å gi seg snart... Jeg begynner å bli temmelig lei nå altså!

Har sovet jeg også, vil jo gjerne se legene ja :)

Er det sånn med deg og? Sliten og uopplagt? Tro om mørketida gjør det "enda verre" en før? Eller er det alderen??? *grøss*

Det er ikke lett i hvertfall, å finne overskudd og glede i hverdagen for tida.

Jepp vi har det nok på samme viset...er drittlei. konstant sliten og uopplagt..og mørketida gjør det ikke noe bedre for min egen del!! Har merket det spesielt godt denne gangen...mørkt når man drar på jobb og mørkt når man kommer hjem..Ja ja vi går vel mot lysere tider snaaaart..

Alderen???? nei nei nei, vi er jo ung som bare det!!!! :)) gliiiiis

Jeg som elsker å være i aktivitet, sitter/ligger inne og råtner opp....føles det ut som...huff...:(

Hadde jeg bare orket å komme meg ut en liten spasertur, men gidder ikke gå i postkassen en gang... hehehe nå ble det fælt med syting her...

Nei jeg tror at energien vår kommer tilbake ganske snart jeg!!

Vi får holde uuuuut....

Håper du får en iallefall litt mere energifull dag i dag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...