Smilje med gull i magen Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Hva ligger blodtrykket deres på, jenter?!!! Hadde lavt blodtrykk sist jeg var gravid også, men nå er det ille.... 95/55... er skikkelig slapp... Noen som har råd?!!! Fikk beskjed av legen om å vekseldusje med varmt/kaldt vann... MEN takler ikke det... Hmmm....
Gjest Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 oi det var lavt... jeg har 110/70,og det var ganske normalt sa JM til meg...
Smilje med gull i magen Skrevet 27. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2006 Ja, lavt... har lavt i utgangspunktet.... Lå iallefall på 105-115/ 70 ca i forrige svangerskap.... Er skikkelig sliten og blir lett svimmel... merker at jeg orker svært lite... tøft på jobb etc....
Gjest Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 ja det kan jeg tenke meg...huff..er nok ikke noe godt det nei...
Smilje med gull i magen Skrevet 27. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2006 Heheh... god unnskyldning til å spise lakris... tror det skal øke blodtrykket... Var skikkelig på lakris forrige svangerskap... Men ikke denne gangen.... Hmmm... får vel trøkke i meg litt sånn allikevel,,, ;D
Gjest Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 lakris er noe av det beste som finnes for meg nå så jeg støtter lakrisen ;)hehe
Smilje med gull i magen Skrevet 27. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2006 Kanskje du får en liten guttebaby da?!! Det fikk jeg!!! Heheh ;D
gist Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 Var også hos jordmor i dag. Blodtrykk 90 / 55. Er egentlig i bra form! Eneste å gjøre er å få i seg væske... Drikke, drikke..
Gjest Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 jaaa er en liten gutt som skjuler seg inni her
en dag i mai Skrevet 27. november 2006 #10 Skrevet 27. november 2006 Jeg har hatt blodtrykk på 80/40 en periode tidligere i svangerskapet. Det har nå økt til 100/50 og det føles MYE bedre. Ikke så svimmel lenger..bare litt. Jeg var 50 % sykmeldt den perioden. Orket nesten ingenting(litt kjedelig å være sykemeldt, men hadde ikke nok krefter uansett)!Tror desverre ikke jeg har noen tips til noe som hjelper.. Hos meg snudde det iallefall av seg selv uten at jeg tror noe jeg gjorde påvirket det. Lykke til!
Smilje med gull i magen Skrevet 27. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 27. november 2006 Takk for svar! Får håpe at det går opp litt hos meg også da! Ikke noe kjekt å ha d sånn... Ikke kvalm og mindre sliten nå enn de første mnd, men kjenner at dette tar på... Mister av og til litt følelsen i armer og bein... heheh... psyko... Kanskje den lille spira bare suuuuuger alle næringsstoffer ut av meg?!! ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå