Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Hei, jeg mistenker den 10 uker gamle jenta mi for aa reagere paa maten jeg spiser - hun er utilpass og skriker ved brystet fra andre dagmaaltid til leggetid, har stort sutte- og sugebehov, en del gass i magen og skriker med strake bein. Ellers roer hun seg paa kvelden og sover godt og har lange perioder hvor hun er blid og fornoeyd - kun matinga som er litt slitsom. Dette har vaert paa sitt mest ekstreme den siste uka. Jeg vil derfor proeve et par dager med helt kolikksikker mat - men hva er dette, unntatt vann og broed? Jeg unngaar de store klassikerne - kaal, loek, krydret mat, osv.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Prøv å kutte ut melkeprodukter i en uke. Jenta vår hadde kolikk og da jeg sluttet med ost og melk så ble hun bedre. Jeg kunne heller ikke spise sjokolade. Kjøp Minifom-dråper på apoteket gi det til henne før hvert måltid, det hjelper på å få ut luften.
Gjest Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Prøv også å drikke en kopp peppermyntete før amming. Det skal visstnok redusere luftplager hos barna
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Men skal ikke peppermyntete også minke melka?
Sjalabais Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Vet ikke noe om peppermyntete, men det finnes noe som heter ammete. Det har god efekt for mange. Du får kjøpt det både på apotek og helsekost. Jeg vil også anbefale deg å kutte ut alt av melk og matvarer tilsatt melkeprodukter. Gå inn på denne siden: http://www.utenmelk.no Der vil du finne mye nyttig informasjon. Mye mat er tilsatt melk, melkesukker, melkeproteiner + + + Disse matvarene bør du også unngå. Jeg gjorde det med jenta mi, og hun blei MYE bedre i løpet av en drøy uke. Lykke til! Håper dere får en bedre hverdag snart :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå