Gå til innhold

Vært på UL:)

Anbefalte innlegg

I dag var vi på UL. Herli å se det lille nurket:) Jordmora var flink å forklare hva alt var og hva hun sjekket og målte. Alt så i orden og fint ut:) Fikk ny termindato; 9 mai, fem dager etter den jeg først hadde. Jeg får ny UL i uke 32 fordi morkaka lå langt nede og bak(i buken). Men hun sa nå at morkaka da ofte "vandret opp" utover i svangerskapet, men veldig fint å få sjekket det en gang til. Ellers ville vi vite kjønnet hvis hun kunne se det. Nå lå navlestrengen i veien så det var vanskelig å se. Men vi har en liten mistanke da på at det er gutt. For plutselig sa jordmora at: "Nå ser jeg det, det er en "gun"...Hehe..Men virka som hun snakka med seg selv. Etter det sa hun det var vanskelig å se, siden navlestrengen lå foran.. Vi får nå se da hva det blir etterhvert, blir uansett like glad:) Og tar ikke sjansen på å gå å kjøpe blåe klær med grunnlag på bare den kommentaren..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7255057-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint å få se en gang til ja:) Jeg kjenner også mye liv nå. Kjenner det hver dag, og det er mest på kvelden her også:) Det er ikke så sterke sparka enda, men det kommer vel tidsnok. Kjenner det heller ikke utenpå magen enda, det er vel etter uke 20 det er mest vanlig har jeg hørt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...