Gå til innhold

Vært på UL:)

Anbefalte innlegg

I dag var vi på UL. Herli å se det lille nurket:) Jordmora var flink å forklare hva alt var og hva hun sjekket og målte. Alt så i orden og fint ut:) Fikk ny termindato; 9 mai, fem dager etter den jeg først hadde. Jeg får ny UL i uke 32 fordi morkaka lå langt nede og bak(i buken). Men hun sa nå at morkaka da ofte "vandret opp" utover i svangerskapet, men veldig fint å få sjekket det en gang til. Ellers ville vi vite kjønnet hvis hun kunne se det. Nå lå navlestrengen i veien så det var vanskelig å se. Men vi har en liten mistanke da på at det er gutt. For plutselig sa jordmora at: "Nå ser jeg det, det er en "gun"...Hehe..Men virka som hun snakka med seg selv. Etter det sa hun det var vanskelig å se, siden navlestrengen lå foran.. Vi får nå se da hva det blir etterhvert, blir uansett like glad:) Og tar ikke sjansen på å gå å kjøpe blåe klær med grunnlag på bare den kommentaren..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7255043-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at alt så greit ut! Jeg skal på ultralyd i morgen og er veldig spent. Regner jo med at alt står bra til (har vært inne på ultralyd flere ganger og sett at det er liv, samt også hørt hjertelyden), men i og med at dette er den "store sjekken", så er jeg litt nervøs for at de skal finne noe feil.

Godt at du får ultralyd en gang til. Første gang jeg var på ultralyd fikk jeg beskjed om at morkaka lå langt nede, og at dette kunne forårsake småblødninger, men nå sist gang så hadde min forflyttet seg oppover og lå nå fint til. På neste UL får du kanskje mulighet til å se hvilket kjønn det blir også?

Hei!!

Sikkert en utrolig følelse å se den lille for første gang.... Gleder meg stort, og ser etter innkallelse i posten hver dag nå, vet jeg skal dit rundt 10.des, men;) Blir liksom litt mer virkelig for pappaene også, når de kan se det med egne øyne!!

Håper du fårr vite kjønnet neste gang da!!

Lykke til:)

Hei coscos:) De fleste går det helldigvis fint med, men skjønner at du er spent. Var det selv, i tillegg at jeg glada meg utrolig mye. Hadde helt hjertebank før vi dro avgårde på UL...pleier sjelden å ha det. Det er helt fantastisk å se det lille nurket, var som jeg gikk med sommerfugler i magen hele dagen etter UL også:) Har jo vært på UL med mitt andre barn før, men var like spennende denne gangen. Du kan glede deg, det går sikkert fint:) Vi får se om vi får vite kjønnet neste gang, men tror det kan være enda vanskeligere å se da, siden det er så trangt der inna da. Men da er det jo bare to måneder til fødselen, så blir ikke så lenge å vente da på å få vite. Håper du får en fin opplevelse på UL i morgen:)

Hei silje1:) Ja det er en kjempefin opplevelse, du kan glede deg:) Tror også det blir mer virkelig for pappaene. Samboeren min syntes det var veldig fint å se lille nurket:) Det blir sikkert også mer virkelig for de når de snart kan kjenne sparkene utenpå magen.

Lykke til du også!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...