Olebrumma 4 barnsmor Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 selv om jeg såvidt har rundet 12 uker. Dette er mitt fjerde barn, skulle ha vært mitt femte, og jeg føler meg litt mer hjemme her enn på første trimester, håper ikke noen blir støtt for det. Holdt en lav profil siden det har vært mye usikkerhet rundt de første 12 ukene, jeg er såpass voksen at faren for å miste statistisk sett er ganske høy, men foreløpig alt vel og bra, det vokser og gror i magen min. Mange som lurer på om jeg begynner å få mage snart på jobben, men jeg sier det som det er at jeg nok er for rund til at akkurat den synes så fort, har fremdeles 10-15 i + etter forrige. Sånn er det bare, og er ikke plagsomt, men prøver å passe meg ekstra godt nå. På torsdag skal jeg på ultralyd-delen av duoprøven og gleder meg skikkelig, skal bli en opplevelse å få ligge å se på mirakelet som turner i magen en halv times tid, jeg føler meg egentlig ganske trygg på at alt er i orden, og er det ikke det så tar vi imot med åpne armer som det er. Ja det ble et langt lite innlegg fra meg, bare sånn for å si titt titt her er jeg, innom og leser og skrive litt til dere som er i samme herlige situasjon som meg = O )
Smilje med gull i magen Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Velkommen hit!!! ;D Krysser fingrene for deg på torsdag! Kjempeflott å se lillespira ligge å turne inni der!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå