shannabais Skrevet 27. november 2006 #1 Del Skrevet 27. november 2006 Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til Isak Skrevet 27. november 2006 #2 Del Skrevet 27. november 2006 Leah! Ser ut som et mye mer fullstendig navn synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 27. november 2006 #3 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg har ei Leah, men synes Lea uten h er minst like bra!!! Hadde valgt uten om jeg skulle valgt på nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 27. november 2006 #4 Del Skrevet 27. november 2006 Ikke godt å si, Lea kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #5 Del Skrevet 27. november 2006 Leah......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #6 Del Skrevet 27. november 2006 Eller for å gjøre det enda vanskligere for deg.. Hva med Alea? Det er min favoritt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 28. november 2006 #7 Del Skrevet 28. november 2006 Hva er vitsen med en -h som ingen hører? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #8 Del Skrevet 28. november 2006 Leah! H`en må absolutt være med ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love my kidz Skrevet 29. november 2006 #9 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg synes Leah må ha h tilslutt ja. Ser finere og mer komplett ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 30. november 2006 #10 Del Skrevet 30. november 2006 I likhet med disse? Johannah Idah Norah Helenah Juliah Annah Sofiah Ninah Tinah Torah Linah Ser kjempefint ut NOT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttemamma2 Skrevet 30. november 2006 #11 Del Skrevet 30. november 2006 Lea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsen&2Gull Skrevet 2. desember 2006 #12 Del Skrevet 2. desember 2006 Leah er absolutt finest med H. Får jeg ei jente neste gang, så står Leah ganske sterkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhizopus Skrevet 3. desember 2006 #13 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg er i mot ekstra H i navn (Sarah, Hannah osv..), men akkurat Leah syns jeg bør skrives med H. Som en nevnte over her så syns jeg det ser så ufullstendig ut på en måte.. Men er litt kjipt å måtte si at navnet skrives MED H hver gang noen skal skrive det, har nemlig en ekstra H i mitt navn, og det blir feil hver gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #14 Del Skrevet 3. desember 2006 LEA. Hvorfor henge på bokstaver som ikke brukes? Forferdelig unødvendig. Dessuten ser det også penest ut så enkelt som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeBax Skrevet 4. desember 2006 #15 Del Skrevet 4. desember 2006 Leah ville jeg ha hatt. Lea uten h er et etternavn... foretrekker med H Mokki84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå