Gå til innhold

jeg har og lyst til å teste.( ssyte, klage inlegg)

Anbefalte innlegg

eg har lyst til å teste, trur det var noe muffens med forje mens. har en haug m symptomer og eg vill gjernee vite hvorfor.

mannen min trur og at eg venter en liten. men han vill ikke kjøpe test til meg, fordi han synes ikke me trenger det

- ja men eg merker jo på deg at du er grav alike vell, så me trenger ikke noe test

men eg vill teste.

han klarer ikke å forstå at det betyr så mye for meg å vite om eg er grav el ikke. for ungen kommer jo viss den kommer.

han er da 100 % sikker, men det er ikke eg

men det er litt kjedelig å ha alle disse symptoma uten å vite hvorfor.

eg trenger noen trøste ord, for eg er sååååååå lei nå, og sliten av hele greio.

Fortsetter under...

Uff da...Kanksje snike seg ut å kjøpe selv??? =o)

Men hvis dere er så sikre hvorfor vil han ikke kjøpe til deg? Er han redd for at det blir neg??

Vel uansett.... Sender deg en overdose med klemmer=o)

*klemmeklemmeklemmeklemmeklemmeklemmeklemmeklemmeklemmeklemmeklemmeklemmeklemmeklemmmeklemmeklemmeklemmeklemmeklemmeklemmeklemmeklemme*

=oD

helt enig med babycakes!!!

kjøp deg en, lås døra og test. Så slipper han å vite hvis han ikke ønsker å vite det...

Jeg hadde aldri klart å la være. Jeg har funnet ut at jeg må legge inn en god post i budsjettet til tester...

Jeg vil og teste!!!!!

Håper du er positiv da:)

tuuuuuuuuuuusen takk. det varmte

eg har ikke bil og bor på en liten plass, der alle får vite om eg kjøper en test i lokal butikken.

han har veldig lyst påå et barn til, men synes ikke det er nødvendig å vite.

Annonse

Hehehe... Ja da så... Blir vanskelig å holde det "hemmelig" da ja=o)

Men du får enten holde ut eller få mannen til å kjøpe=o)

Er du langt over IKM?? Har såååå dårlig hukommelse...=o)

*Klem*

det er det som er problemet. viss tr sist ikke lurte meg, så tviler eg på at eg er grav, fordi det er for tidlig å kjenne symptom. og eg har kjent dem fra før forje tr. men tr varte så kort, og eg fikk ikke vondt av den, blødde ikke så mye heller, så har eg sett på lista over sympto, og det meste stemmer der. så sier gubben min at eg er så rar at eg må vere gravid

eg blir alltid litt rar da.

enda eg sier at nei eg vet ikke om eg er det, fordi eg har hatt tante besøk,

så er han så bestemt at han mener at eg ikke trenger å teste en gang. så viss eg skal vente må eg vente til ikm og det er lenge til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...