Gå til innhold

Kynnere?

Dingeling

Anbefalte innlegg

Hei..

nå plages jeg slik med kynnere at det er en gru. kan nesten ikke reise meg å gå noe før alt knyter seg.. jeg er i uke 31,så det er vel altfor tidlig med fødsel enda..

hvordan har dere andre det? mye kynnere?

jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal kunne gå 9 uker til med nesten konstant hard mage,og som nesten kjennes ut som om den skal sprenges hver øyeblikk..

hjertesukk..

Fortsetter under...

Hei,

Jeg har hatt det slik siden uke 24.

Resie meg fra en stol = kynner.

Gå til postkassen = kynner.

Osv.

Jeg fikk beskjed om å roe meg ned og har vært sykemeldt siden uke 25.

Jeg er i uke 39 og har ikke sett snurten av krabaten i magen, så det er ikke sikkert at kynnerne fører til tidlig fødsel - men det er veldig ubehagelig.

Hei Dingeling,

I går var det helt ekstremt, og de få gangene det roet seg litt drev den lille "marken" der inne og herjet vilt! Er helt øm øverst oppunder ribbena i dag :o).

Føler med deg hvis dette er daglig hos deg. :o/ Har det heldigvis ikke sånn hver dag, men har hatt kynnere fra ganske tidlig i svangerskapet. De er heldigvis ikke så smertefulle, men den sprengende følelsen kjenner jeg igjen. Er i uke 34 nå.

Håper et roer seg litt hos deg!! :o)

ÅÅ har hatt det siden uke 11-12 , pyton.

Med siste hadde jeg så sterke at jeg ble innlagt i uke 28, fikk beskjed om å ligge i 1 uke minst, bare opp på do, dusje annenhverdag.. ikke gøy altså.

Er de plagsomme om du gjør noe er det bare et alternativ, sitt mest mulig i ro. Sterke kynnere trenger ikke å gi tidlig fødsel, men kan påvirke babyen , gi den stress om de er sterke og ofte.

Fikk beskjed av legen at da var det bedre å ta det med ro enn å risikere å stresse babyen.

Har du sjekket det ut med legen eller føden? Kansje du kan få komme inn på obs posten litt å få hvile litt der? Kan være lettere når man blir beorderet i seng av syhepleiere enn når man er hjemme .

lykke til.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...