Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 er 21+0 i dag og skulle jo egentlig være inne i en god periode full av energi..trodde jeg. Føler meg helt utslitt. mye kynnere på kveldstid. har virkelig problemer med å ta meg av mine andre barn på en god nok måte...konstant dårlig samvittighet. orker ikke sex, ikke være sosial, ikke husarbeid. er helt pumpa og ender på sofaen i det jeg kommer hjem fra studier....puh! noen flere?
2_TETTE Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Kjenner meg godt igjen. Er i uke 25 og har hatt kraftig hoste i 4 uker nå, og sovet dårlig på nettene, pluss at sønnen min på 14 mnd er turbo og står opp 05.30 hver morgen..snork. I dag ble jeg heldigvis sykemeldt i en uke, så da skal jeg sende minsten i barnehagen og bare sove og hvile så mye jeg kan... Vi som har barn fra før kan liksom ikke bare sove ut i helgene heller..
tuppen og lillemor Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 er 22.6 i dag, er døds sliten, har to gutter fra før, har også dårlig samvittighet, orker ikke det maset... alt er stress, jeg er tom for energi.
Flutili Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 jeg har heller ikke opplevd 2 trimester som det beste, tvert i mot.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 "godt" å høre at det er flere som har det sånn...sove ut er val bare noe man kan se langt etter de neste åra!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Sist sv.skap hadde jeg et veldig greit 2. trimester... var full av energi og i fin form... Men denne gang er jeg bare sliten... kan jo ha noe med at jeg har en to åring og jobber i tillegg... men det er trått likevel!
Makka Pakka Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 Sliten ja!! Er i uke 22, har ei jente på 15 mnd, jobber fullt ennå og er sliten for tida. Har kynnere og mens-lignende smerter nesten hele dagen og klarer ikke løfte eller gå noe særlig. Synes synd på meg selv og ønsker å trappe ned på jobbinga nå. Skal bare bli ferdig med alt jeg har liggende før jeg trapper ned... Sosial omgang med folk, husarbeid og hvertfall sex får virkelig lide. Det er mye tyngre denne gangen enn forrige graviditet, men da hadde jeg jo bare meg selv å tenkte på. Nå har jeg min lille førstefødte som krever sitt. Jajaja, det blir vel bedre :-) Snart er det jul.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 Har vært sykmeldt i en og halv mnd pga veldig mye oppkast og startet på igjen i fullt på arbeid.18+3 i dag og merka det godt når jeg kom hjem.Så sliten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå