Gå til innhold

flere som tenker?


LilleMy med nr3

Anbefalte innlegg

kanskje teit innlegg, men jeg har så mye tanker. jeg går med konstant frykt for å miste. er 6+3 idag og synes tida snegler seg avgårde frem til e berømte 12 ukene. og enda da er det sjanse for at masse annet kan gå galt!!! jeg tror jeg snart blir gal. var i tillegg på ul i helga og fikk vite at fosteret var lite i forhold til resten inni der og skal tilbake til ny ul fredag. hjelpe meg hvordan skal jeg få tida og tankene på noe annet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, akkurat som meg. Hadde en blødning og ble sendt på ul da jeg var ca 6+3 og da så hun et foster men ikke om det levde, så jeg skal på ny ul imorgen og se om det lever. Bekymrer meg jevnt her og har gruet for denne ul, men tida har gått. Synes også det snegler seg mot 12 uker og redd sa og ma og alt det der, men funnet ut at jeg må bare ta en dag av gangen og glede meg over den.....Er nå 7+2 og føler meg ikke trygg før jeg har sett det lever der inne og etter disse berømmelige 12 ukene. Lykke til og føler med deg:::::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legen preserte faktisk å si (jeg kom inn med spm om Exu,og fikk innv. ul) og da hun så alt på skjermen sa hun: "fosteret ligger i livmora, men det ser ikke ut som et normalt svangerskap" og det var det. ikke noe mer i det hele tatt, ble lagt til observasjon og beskjed om å drikke. spurte litt rundt hva som kunne skje, men hennes holdning var at skjer det så skjer det. sånn er livet, deal with it!! men hun så et lite hjerte da, det gjorde ikke jeg, men jeg visste ikke hva jeg skulle se etter. er rimelig forbanna på den legen

er ikke så veldig vanlig å se hjerte i 6. uke heller da, mtp hvor lite det faktisk er. takk for lykkeønskninger, lykke til med deg og, jeg skal krysse fingerene for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...