Gå til innhold

Fysioterapi

PetuniA *HøygraviD*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang ventetid er det egentlig hos fysioterapauter?? Jeg fikk rekvisisjon for en mnd siden,og ringte for å bestille time. De sa de skulle ringe meg opp igjen når de hadde noe ledig. Men det er da faktisk en mnd siden,og jeg har fortsatt ikke fått noen telefon..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer fra fysioterapeut til fysioterapeut..

Tror nok jeg ville tatt en ny telefon til dem, gitt...

Skrevet

aaaargh.. Blir så møkkalei av sånne folk som ikke har kontroll på noen ting,når jeg har ringt en gang så skulle man tro at det var nok. Men neida, her må jeg punge ut i dyre dommer for å sitte i telefonkø for å oppnå NULL. De skulle hatt ett vådeskudd i naken fordi de er ubrukelige....

Skrevet

Det varierer fra sted til sted. Jeg fikk rekvisisjon i sommer og sjekket opp hvilke fysioterapeuter som var aktuelle - er jo noen som er spesialister på bekkenløsning. De jeg ringte først hadde ikkeno ledig hele sommeren, men skulle ringe meg opp igjen senere for å høre om jeg var interessert i å bli med i en gravide-gruppe dersom det var plass. Men de anbefalte meg da faktisk å ringe et annet sted i mellomtiden for å høre om de kunne ta meg, så jeg ringte dette stedet og fikk time med en gang. Så hvis jeg var deg så ville jeg ringt et annet sted der det ikke er så fullt :)

Skrevet

Men det er ikke flere enn 3 steder som har fysioterapi i nærheten,som det faktisk er flinke folk på,og de stedene har lange ventelister fikk jeg høre... Men trodde ikke de skulle være så lange. Fikk høre at jeg kunne få time etter den 30,jeg mente da oktober,men de måtte ha ment november eller desember. Gudene vet.

Skrevet

Ring igjen og mas! Hehe :)

Skrevet

hehe,jeg må jo pent det når de ikke kan jobben sin :P

Skrevet

Ja, ring alle de tre stedene og spør når du kan få time, si du sliter og trenger behandling så kanskje det blir litt fart i sakene. Alle kan da ikke ha så fullt?! Sett deg isåfall på venteliste flere steder, det går vel an.

Skrevet

Men de ville faktisk ikke si når de hadde noe ledig,de skulle ringe meg opp igjen så SNART det ble noe ledig..... idioter

Skrevet

Tragisk opplegg...men tror det er vanlig. Var jo samme svaret jeg fikk første stedet jeg ringte, at de skulle ringe meg opp når de fikk ledig time, men heldigvis var de hyggelige og vettuge nok til å råde meg til å ringe et annet navngitt sted. Og hadde jo flaks da jeg fikk time med en gang der. Du får ha lykke til...

Skrevet

De har nok glemt deg av, dessverre....

Må vel si at egentlig håper jeg det, sånn at du kanskje kan få time fortere hvis du ringer dem nå...

Skrevet

Ja,tror og de har glemt meg. Da bør jeg få en gratistime.... :P Jeg har ikke bekkenplager,bare generelt vondt i ryggen,så er kun derfor jeg skal dit da. Hadde det vært sykelig vondt hadde jeg sikkert mast litt mer.

Skrevet

Jeg ringte først et sted og ble lovet at det ville ta maks 2 uker før jeg hørte noe. Etter ca 5 dager ble jeg utålmodig og kontaktet et annet sted som også drev med bekkenproblematikk, fikk time samme uka. Dette var nesten 2 mnd siden og har fremdeles ikke hørt noe fra de første som lovte meg time da...Fikk liksom ikke gitt beskjed om at det ikke var aktuelt lenger for det var opptatt da jeg prøvde å ringe osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...