GĂ„ til innhold

Jeg kan ikke tro det er sant....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt mensen siden august.. jeg fikk mensen den 16 august.. hadde akkurat kommet hjem fra ferie... tanta var pÄ besÞk i 3 dager... sÄ forsvant hun... etter det har jeg ikke sett henne...,. i oktober var jeg hos legen da jeg enda ikke hadde fÄtt tanta pÄ besÞk.. fastlegen min er litt ekkel, sÄ jeg ville ikke at han skulle ta gynekologisk undersÞkelse pÄ meg.. sÄ jeg ba han hendvise meg til en annen gynekolog... det gjorde han .. men det var 8 uker ventetid dit jeg skulle... jeg gikk og venta.. og til slutt fikk jeg telefon om at det var min tur... gynekologen tokk innvendig ultralyd pÄ meg... og hva fant hun ? jo en liten huleboer... jeg kan ikke skjÞnne at det gÄr ann.. men selvfÞlgelig er jeg overlykkelig!! :) Endelig ble det vÄres tur og etter 8pp... *juble juble* :)

SÄ det er jammen hÄp for oss alle :)

Lykke til til alle dere andre!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÄÄÄÄ!!!!

Gratulerer sÄ mye med den nye huleboeren!!!!

Lykke til videre!!

*Gratulasjonsklem*

Skrevet

Gratulerer sÄ mye:) sÄ gÞy!!!

Skrevet

WOW!!!!!!!!!!!!!

For en herlig histiorie!

Lykke til men svangerskapet.

Klems

Skrevet

Tusen takk alle sammen :)

hÄper det gÄr bra denne gangen... hadde en sa i juni... men denne gangen fÞles det mere riktig ut pÄ en mÄte...

HÄper jeg ser dere inne pÄ 1.tri snart! :)

Skrevet

Aaah, en overraskelsesspire!! Saa fantastisk, gratulerer saa mye, det var virkelig en gladstory. Kos deg masse og ha en flott kveld.

Skrevet

Takk takk :)

ja, jeg ble veldig overrasket! kunne ikke tro det var sant.... " gÄr det ann Ä bli gravid uten mensen?" tenkte jeg... men jeg er jo det, sÄ det mÄ jo gÄ ann pÄ en mÄte :)

Ha en flott kveld du og! :)

Skrevet

Gratulerer sÄ masse med spiren! Hvor langt er du pÄ vei da? Lykke til videre inn i 1.trimester!

Skrevet

Gratulerer sÄ masse! Slo ikke spiren inn pÄ graviditetstest? For en hyggelig historie!

Skrevet

Hehehehe.....=o)

Gratulerer sÄ mye med huleboeren da=o)

Klem

Skrevet

nei.. det er nettopp det som er sÄ rart... jeg tok mange tester og alle var negative.. det var derfor jeg gikk til gynekolog for Ä finne ut hvorfor tanta ikke kom....

Skrevet

GRATULERER

Skrevet

ÅÄÄ gratulerer sĂ„ masse!!!

Skrevet

SÅ kjekk mĂ„te Ă„ finne det ut pĂ„!!!

Gratulerer sÄÄÄ mye!!

Lykke til videre og kos dere masse!!

Klemklem!

Skrevet

Åh, sĂ„ gĂžy!!!!! Og ikke mensen siden august - da er du vel ganske langt pĂ„ vei ogsĂ„ da?? Gratulerer, gratulerer, gratulerer!!!

Skrevet

Vestli

Gratulerer sÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ masse:)

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...