ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 hei på deg... hvordan gikk det i dag????
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 heisann. Sover vel du nå men, har ikke vært her før nå, sovna på sofan nesten med en gang jeg kom hjem. Det gikk bra i dag, virket som et veldig hyggelig sted, men det gnager litt i magen at jeg ikke har fortalt det altså. Æsj, vemmelig. Men sånn er livet... Skal på jobb igjen i morgen også. Er ikke helt sikker på hvordan arbeidstiden blir fremover, tror ikke han har bestemt seg helt for hvordan jeg skal jobbe ennå.. Håper det går seg til snart, for jeg hater å ikke kunne planlegge dagene. Står alt bra til hos deg da? Er de livlige der inne? Jeg gleder meg så sinnsykt til å kjenne liv. Krysser fingra for at det ikke er lange tida igjen=)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2006 ok..men du kan jo spørre om du kan få faste dager..så fikser det meste seg med tiden vettu=)kost=) nei,de er ikke så livlige akkuratt..kjente et trykke om søndag,men hakke merket noe etter det..men det begynner å ta seg opp da..vi merker nok noe spark snart ja..nå er det akuratt 2 uker til ul...åå..gleder meg.. krysser fingrene jeg å..=) hehe...
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Heil, sorry. Var ikke hjemme før sent i går kveld jeg. Var så dum at jeg gikk og så the grudge 2 på kino. Stakkars lillegull i magen hvis den kunne merke halvparten av hvor livredd jeg var.. Nå må jeg løpe på jobb igjen. Tror jeg skal komme meg hjem en tur i kveld:) Prekæs!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 29. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2006 hehe..hei..helt i orden..koslig du har jobb å mye å gjøre da..men hvor lange jobbdager har du?syns du er lenge borte..husk å ikke stresse så mye da=) snakkes ja=)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 Hei der! Jeg jobber i 7, til 7 1/2 time nå under opplæringen. Men det virker som om han aller helst vil at jeg skal være der hele dagen. Han spør hele tiden om jeg kan jobbe lenger, jeg syns det er litt frekt sånn i opplæringa. Hvordan kommer det til å bli etterhvert da tenker jeg. Blir skikkelig sliten jeg, for jeg har liksom ikke skikkelig pause. Men, men det er ålreit også da. Fint å jobbe litt:)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 29. november 2006 #8 Skrevet 29. november 2006 Jeg kjøpte meg to mammabukser i går forresten:) Så utrolig deilig!!!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 29. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 29. november 2006 såpass ja..men da tjener du litt penger da..det er flott..ja,jeg ville aldri si nei før jeg heller,når jeg var ny et sted..men må man så må man... åå..??hva de fine?hvordan bukser da?hvor kjøpte du de?hehe..jeg finner lissom ikke fler fine jeg nå c..må ha mer..hehe..
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 30. november 2006 #10 Skrevet 30. november 2006 Hei. Sorry at jeg er så dårlig til å svare om dagen, men jeg har ikke vært alene hjemme i det siste, og kjæresten blir så sutrete hvis jeg sitter på pc'n... Grrrr......................... Kjøpte bksene på HM, en cordfløyel, og en vanlig svart. Helt greie bukser syns jeg. Og veldig deilige:)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 30. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 30. november 2006 det gjør ikke no..bare venter på svar jeg vettu... åja..men så fint at de var gode da..=) det er det viktigste..ganske fornøyd med 3 av mambuksene mine..supert.. så de små i dag da..på ul på sykehuset..de var så fine se..hjertene slo da..men skjekket ikke mer..blødde i natt skjønner du..så da fikk jeg komme til ul..det var godt..ouh!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå