Gå til innhold

Noen fra Stavanger området?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Var på tidlig ultralyd i dag hos Johan Bergh, gynekolog i madlagården. Måtte ha hjelp til å bli gravid og har derfor oppfølging hos han. Jeg er 9 uker på vei og fikk i dag vite at jeg venter tvillinger. Fantastisk!

Du må vel ha henvisning fra lege for å komme til ham tror jeg. Ellers tror jeg Hinnaklinikken tilbyr ultralyd uten henvisning fra lege, men da må du betale mye.

Lykke til!

Annonse

Gratulerer Lene4021!!! Så utrolig bra!!! Gikk du forresten til ivf i Haugesund (Hausken f.eks?).

Det går også ann å gå til privat ultralyd hos Mamastork, som holder til på Skagen. Mamastork.no Jeg skal gå dit 12 desember tror jeg, gleder meg!!

Jeg skal prøve å finne den tråden og dytte den opp :-)

Det gaar jo alltids ann aa slaa oss sammen med f.eks august-terminen dersom vi synes vi blir faa. Men 8 stk er da slettens ikke verst! Jeg tror at de BIM-treffene som blir arrangert ofte har f.eks 3 terminmnd til sammen. Haaper vi faar til noe etter jul!

Annonse

Hi hi ja det blir jo ikke over et glass vin.... Men jeg har faktisk ikke hatt saa overvettes lyst paa alkohol siden jeg stod med graviditetstesten i haanda. Til dere som ikke vet, saa er jeg gammel (32) og innflytter til Stavanger. Og har veldig lyst paa treff over jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...