♥Toni & baby girl♥ Skrevet 27. november 2006 #1 Del Skrevet 27. november 2006 Fikk nettopp mail fra Barnas Hus, og de vil jeg skal komme på intervju på onsdag! Håper dette går i orden nå. Har jo jobb, men bare som vikar, så jeg ønsker meg en fast jobb! Og Barnas Hus er jo bare perfekt! Ønsk meg lykke til! Har ikke vært på intervju på lenge, gruer meg litt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 27. november 2006 #2 Del Skrevet 27. november 2006 åå...så spennende da!! Lykke til!! Det går nok så fint, skal du se!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. november 2006 #3 Del Skrevet 27. november 2006 Lykke, lykke til!! Fingers crossed her hos meg i alle fall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 28. november 2006 #4 Del Skrevet 28. november 2006 Så kjekt. Håper det ordner seg - kjekt å få jobb på en plass som det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 29. november 2006 #5 Del Skrevet 29. november 2006 Hei! hvordan gikk det i dag? Håper du får jobben da!!! ;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei! Jobbintervjuet gikk fint tror jeg! Arbeidstiden passer meg bra, utenom at jeg da må jobbe 2 kvelden i uka. Så nå venter vi i spenning. De skal ha noen flere intervjuer denne og neste uke. Så tar de beslutningen sin etter det. Men de skulle ansette flere, så kanskje jeg har en sjangse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 2. desember 2006 #7 Del Skrevet 2. desember 2006 Krysser fingerene for deg jeg! Håper du får den da!! xxxxxxxxxxxx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå