Dyne&Pute Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Vi har fått ny sjef på jobben som ikke fungerer så veldig bra! Hun gjør som hun vil, og legger alle de kjipe oppgavene over på oss andre ansatte! Hun avspaserer en dag i uken (FOR HVA???) Jobber ikke kveld og ikke lørdag ( gitt vaktene til ekstrahjelpene) Nå er jeg møkk lei hele sjefen, og leiter for harde livet etter ny jobb, men er ikke lett å få full jobb med like god lønn. Men tenker at trivsel skal gå forran lønn da.. Vi hadde det kjempe fint når hun forrige sjefen var sjef da! Noen andre som har hatt det sånn/har det sånn? Hva gjør dere?? Huff, litt sytete merker jeg :-)
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Hei du.. Denne skriver jeg under på.. Jeg har også en møkka-sjef, men hun har vært der en stund da (10 år) og kommer ikke til å slutte (hun er over 50 år og får seg ikke noe annet) Har bare insett at det er henne eller meg, så da blir det jeg som må finne meg noe annet.. Egentlig litt kjedelig for jeg trives med arbeidsoppgavene mine.. men men..
♥lurelure♥ Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Hei!! Skulle tro du hadde min gamle sjef, hun var ett historisk kapittel.... herligheten for ett kvinnfolk, nok om det... Det jeg gjor var jo å ikke la henne tråkke på meg, sette henne godt på plass for å si det sånn. Det hadde jeg jo mulighet til da dette var en jobb jeg hadde under studietiden og jeg visste jeg skulle slutte i mai uansett. Så jeg føler med deg og alle andre i samme situasjon. min sjef nå er heldigvis en veldig hyggelig kar som jeg har stor respekt for. Minuset er at det ikke blir så lett å fortelle at jeg er gravid (for det SKAL jeg bli).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå