nr.3:) Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 sikkert eit ganske dumt spørsmål, men spør no eg... korleis fungerer eingentlig klyster?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Har brukt det to ganger før i forbindelse med operasjon. Det er en flaske med veske som du putter i rompa! Så må du la det få virke litt før du går på do! Da skal det tømme tarmen litt. Høres verre ut enn det er. Går veldig greit.!:-) Jeg vil ta det før fødsel.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 det er vel noe saltvann eller noe... men det er noe man sprøyter opp i rompa. så skal man prøve å holde det inne i 10 minutter....man skal helst være liggende og ikke langt fra toilette. så blir den nederste delen av tarmen tømt. jeg har tatt det et par ganger¨,å syns det er like jævlig hver gang. føles som om man har super diarre som skal holdes inne. men jeg har veldig følsomt tarmsystem. men det virker i allefall
Linda og lille Oskar Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Gruer meg skikkelig til klysteret.. Har anal/rompefobi:)hehe... Takler ikke rompeting, og iallefall ikke i MIN rompe.
nr.3:) Skrevet 27. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2006 ser ikkje heilt fram til da eg heller... men trur kanskje eg satsa på å ta da uansett.. har ikkje så veldig lyst å drite på meg under fødselen heller, sjølv om da e ganske vanlig, syns eg da e ekkelt!
trenger å være anonym nå Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Jeg fikk det før min forrige fødsel. Kom ingen ting ut Hadde sikkert noe med det at jeg hadde passet på å gå på do før jeg kom til føden. He he.....
*titte tei!* Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Jeg vil ha klyster i så fall FØR jeg kommer på sykehuset, da har jeg noe å bedrive den lange ventetiden hjemme på også.. og litt mer frihet føler jeg til å sitte på do en stund liksom:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå