Gå til innhold

Trenger råd! Pergotime virker, men blir ikke gravid! HJELP

Anbefalte innlegg

TR.kom i dag, jeg som var helt sikker på at nå satt spiren der, men nei da. Var hos gyn. dagen før eggløsning og fikk konstatert TO EGG PÅ 22MM. Men nei da , de ble ikke befruktet. Var hos gyn. i dag igjen og fikk en dårlig nyhet- vi blir ikke sendt vidre til prøverør i det offentlige, for de vi har et barn fra før. Private er vel veldig dyrt. + At det var ikke stort man kunne gjøre sa gyn. Noen som vet ?Skal nå på en ny kur med pergotime- dobbel denne gangen. ORKER SNART IKKE MER!

Hva kan jeg gjøre? Hva er neste skritt etter pergotime?

Fortsetter under...

Trine 77

Jeg gikk inn på felleskatalogen.no og der står det også att Pergotime kan økes med to tabletter ved neste omgang, men etter to omganger er dette tilstrekkelig til og vurdere ny behandling ved f.eks kunstig befruktning. Det er bare tull at ikke du blir vurdert prøverør selv om du har barn fra før av.

Bor du i Oslo/Akershus området kan jeg anbefale Omnia legesenter på Strømmen sorsenter(legen heter Unni Larsen ), de er dyrere da de er privateid, men du trenger ikke mange timer før søknaden er sent til ditt ønskede behandlingsykehus.

Passer ikke dette prøv og finn en spesialist gynikolog der du bor, men ikke "sløs" bort tiden hos noen som ikke hører på deg for ventelistene ved de off.sykehusene kan være opp til ett år.

Lykke til, jeg håper du finner ut av det.

Det er feil at dere ikke kan søke om IVF når dere har barn fra før, dere er jo sekundært infertile. Synes du skal be gyn. sebde søknad, det er ikke han som har myndighte til å bestemme dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...