Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Når dere begynte å kjenne at noe var på gang og skulle skje, var det intense menssmerter i nedre del av både mage og rygg da?? Og var det nesten som en sånn vokseverk følelse i fra hoftene og nedover i beina?? HIlsen en som lurer:)
*spent*på*hvem*som*er*i*magen* Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Er 8 dager på overtid, og venter fælt på bebisen jeg og. Er min første og så utrolig spent på hva som har vokst inni magen min nå i 9 måneder! :-) Kjenner og har kjent så utrolig mye rart i magen den siste tiden. Stikking i magen, hard mage, nedpress, diare den siste tiden og masse slim, og de siste dagene vondt på undersiden av magen/nede v skambenet..... hadde vært supert å høre fra fleregangsfødende hvordan de siste dagene var for dere....
LillaGumman 07.02.07. Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Mine siste dager gikk forbi uten at jeg fikk de minste tegn - var til og med ute med hundene i skogen 5 timer før vannet gikk kl 1.00 om natten. Ingne rier, men så svaaake mens-aktige murringer etter ca 1 time. Disse ble hyppigere og hyppigere, men aldri spesielt vonde. Da vi dro inn på sykehuset om morgenen var det 7-8 min mellom hver, men fremdeles svake. Jenta var ikke ute før 26 timer etter at vannet gikk....treeeeg fødsel, håper det er noe i det der med at den andre går raskere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå