Gå til innhold

nå har vi hvert på jysk og..

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpt reise seng med ole brumm og hefalompen på.. oxo stelleveske i samme:) så nå begynner vi og få masse ting til lille nurket her:) tenkte jeg skulle kjøpe vippestolen i samme oxo...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig å handle til den lille ja :)

Vippestol skulle jeg og hatt.

Skrevet

Ja, vippestol er helt uunværlig.

Da kan baby sitte og følge med litt på hva som skjer i rommet - istedet for å ligge helt flatt og bare se i taket.

Også veldig greit å kunne flytte baby med seg rundt i huset (på badet når man skal dusje for eks.)

Bare pass på at de ikke skal sitte så lange stunden til å begynne med, og så ska man slutte med vippestolen så fort de kan sitte av seg selv.

Skrevet

den serien er kjempefin.. hvordan er senga å slå opp og pakke sammen?? Mange er så vrange synes jeg...

Tenkte å iallefall kjøpe det leketeppet som hører til....

Kjempesøtt...

Skrevet

har desverre ikke prøvd og sette den opp enda.. men kan gi beskjed:) tenkte på og kjøpe det teppe oxo er jo så herlig:) oxo det sengetøyet til vogn og seng.. hehe hadde senge himmel og sengekant i samme der oxo...gardiner oxo.. så kansje jeg kjøper hele serien så har jeg noe og bytte på.. hhe

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe det ole brumm sengesettet og himmelen. Var det fint på ordentlig? Har bare sett den i tilbudskatalogen..

Skrevet

jupp var kjempe fint:) tenkte jeg skulle bort og kjøpe det i morgen:) stresset så når jeg var der i stad, men har lyst på det oxo..

Skrevet

hva kostet reisesengen på Jysk? Jeg har også tenkt å kjøpe det. Praktisk når vi skal på liggebesøk og greit å ha i stuen i starten, siden soverom er i 2.etg,

Skrevet

den kostet 350kr:) ikke dyrt idet hele tatt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...