Gå til innhold

Er såå trøtt i uke 29!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som er det? Jeg var kjempeslapp og trøtt i begynnelsen, men så ble det bedre.Men nå den siste uka er det kommet tilbake igjen, sammen med trangen på noe søtt.FØler at hvis jeg ikke sover, så ligger jeg på sofaen og eter godteri, for å "få energi".Vet jo at det er helt galt, men orker ingenting annet liksom:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 29 slev nå og igår hadde jeg skikkelig sånn ORKER IKKE NOE-dagen alts:.. var helt utslått... tok alt med ro (noe vi også SKAL gjøre da!!!) har ikke vært utsatt så mye for slike dager før, men kjenner nå at ting tar på mer og orker mindre og mindre... :D

Skrevet

Ja jeg hadde noen uker fra rundt uke 30 som var helt utrolig slappe, husker tilbake med skrekk og gru at jeg synes jeg sov hele dagen lang med mindre jeg hadde noe konkret å ta meg til...! Har aldri vært en sånn som klarer å sove om dagen, får dårlig samvittighet jeg av sånt, men de ukene måtte jeg bare kapitulere...hadde ikke noe valg! Det har gått over igjen her heldigvis, er nå tilnærmet normal i energinivå, men iom at magen er så svææææær er det begrenset likevel hvor mye jeg klarer å ta meg til, haha...

Jeg skal gi deg det rådet alle mine venninner og mor/svigermor/tanter osv ga meg: bare sov og slapp av hvis du behøver det, for om noen uker er det helt slutt på det...! ;-)

Skrevet

Er 29+2, og også her er også trøttheten tilbake for fullt. Særlig ille blir det rundt denne tida her, i firetida. Har bare lyst til å slenge med nedpå sofaen, og soooove...

Skrevet

Hiver meg på. Trøtt her også, vært veldig trøtt et par uker nå. Tar en høneblund et par ganger om dagen. Slit å lese til eksamen når jeg er så trøtt, og er redd jeg skal være supertrøtt på eksamensdagene. Masse regning og tenking, og da er det alfa og omega å ha med seg hodet. Sov relativt godt i natt for engangsskyld, men da snakker vi om at jeg sovnet i 1-tiden, var oppe minst et par ganger på do etter å ha sovnet og klokka ringte 8, så relativt godt er riktig bekrivelse. Men i forhold til å gå på do 5-6 ganger etter å ha sovnet, og våkne lenge før klokka ringer og ikke få sove mer, så er det bra! Krysser fingrene for at jeg sover fantastisk godt natt til fredag, natt til neste fredag, og natt til lørdagen etter der igjen, så skal jeg nok komme meg igjennom eksmansdagene uten at graviditeten får ødelegge alt for mye.Håpe, håpe......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...