Gå til innhold

Hvor lang tid tok det for dere å få igjen mensen etter prevesjonslutt???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tok ut p-staven da jeg hadde mend\sen nå sist...Skal ha mensen nå omtrent, men har ikke fått den enda. hadde 28 dagers syklus før jeg satte den inn, men vet ikke nå.. Da jeg hadde den hadde jeg mensen hver andremnd eller noe, men bare et par dager, så jeg er litt usikker... hvor lenge er det siden du sluttet, og hva var det du gikk på?

Gikk på p-piller. Tok siste pille 16 oktober, mens 19, var helt sikker på at jeg hadde el 2 november ( det var tydeligvis ikke riktig). Skulle hatt mensen igjen 16 november etter "pille-syklusen", men har fortsatt ikke fått den... Testet neg 18.

Det er vel kanskje vanlig at det tar litt tid??

Da er vi ltt i samme båt.. Frustrerende å måtte gå å vente for i å bli kjent med ny syklus når en egentlig har lyst til å lage baby! Men det er nok vanlig å ha litt lenger syklus enn "pille-syklusen" for den er egentlig litt kort for mange. Håper min dukker opp snart, for jeg vil gjerne start på en ny pp. testet negativt både lørdag og i dag, så da får tanta bare se å komme! Jeg er så utålmodig!

Vi får bare krysse fingrene og håpe at vi begge snart kommer igang igjen.

Det er vel bare å infinne seg med ventingen. Jeg gidder iallefall ikke ta el-tester hver dag nå. For alt jeg vet kan jeg jo ha hatt det uten å merke noe som helst.

Annonse

det kan ta litt tid altså.... første gang jeg sluttet på p-piller, tok det tre måneder.... nå har jeg vært av prevansjon i snart 1 år, men fortsatt ingen baby... bare masse problemer med fire uker i strekk med blødninger, cyster og betennelser... akkurat som om kroppen min protesterer vilt og høylydt.....Men jeg vil ha en bebis!!!!!

Verden er urettferdig. 19 pp èr er altfor lenge å vente...

Ønsker deg allverdens lykke til, og håper av hele mitt hjerte at det ikke blir flere pp for deg, men en hyggelig julegave istedet!!!!!!

Håper vi slippe rå vente lenge både på mensen og på baby:)

Jeg har en gutt på fem år som jeg ble gravid med mens jeg gikk på p-piller. Ble gravid den andre mnd på rad jeg surret en del med pillene, så det er tydelig at det er veldig forskjellig hvor lenge hormonene sitter i kroppen...

Jeg slutta på pilla jan 05, og tanta kom i mai, og med Provera fikk jeg i sept, og okt og des. Altså bare 4 ganger det første året. Det har ennå ikke blitt helt normalt, men nå har jeg nesten fast syklus på 40 dager. Det er lange sykluser. Får prøvd halvparten av hva alle andre gjør.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...