Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Hvordan ligger dere da? Ligger dere bare sammen med baby på gulvet, sitter i fanget, ligger på magen......min blir liksom urolig av å ligge i ro og kose. Trenger kose-råd
Retro-mamma Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Jeg ammer jeg. Liggende i sengen med henne på siden av meg. Og så kanskje sovner vi begge to - henne med puppen i munnen som en smokk. Det syns jeg er KOS!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Jeg ammer ikke, så får ikke den kosen Derfor må jeg ha andre måter å "kompensere" på
Retro-mamma Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Flaske i sengen - med henne liggende på skrå mot deg. Det gjør pappa'n her i huset når jeg er ute. Og så kanskje dere sovner begge to - hun snusende inntil mamma'n sin :-)
Gjest Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Vi ligger på teppe sammen på gulvet...da er det kos da.
Kæmma og trultene Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Vi ligger på sofaen vi ! Etter ammin (evt flaske) ligger hun og koser seg og skravler og plukker på meg, mens jeg ligger og bare ser og ser og småprater med henne, og ofte så sovner vi begge to etter en stund. Det er ddet koseligste jeg vet!!!
Gjest Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 da sitter jeg i sengen godt lent opp mot masse puter, herman har kun bleie på oss så han kjenner huden min..og så har vi en god og varm dyne rundt oss. Da blir han kosete og søvnig =)
dritgrei hei hei! Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 min forrige baby, var en ordentlig kosegutt, som sovnet på fanget mitt alltid... hun som er ny nå gjør det aldri. hun liker godt å sitte på fanget, men da må fjeset være vendt utover, for hun vil SE! hehe... ikke no kosetroll akkurat, og ammingen er bare mas :-) jeg må le, det er vel ingen unger som blir sure av å spise, men det blir denne.... jaja... men hun elsker å plukke meg i fjeset, fange nesen og putte små fingre inn i øyet. kosen med babyen er best sånn som dere vil gjøre det, jeg ville bare skrive til deg at det finnes flere babyer som ikke bare gir seg hen på fanget... men kosing er så mangt!
april 06;) + mai 09* Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 åhh, er så gøy med kosetid med beibien;) Vi koser mye ved amming, men mest når han er søvnig, ellers er han for propell. Vi koser oss i senga, minsten samsover med oss, så våkner av at han biter på nesen min, river meg i håret osv. Så ligger vi og prater og ler. Koser oss i bæresjalet, går og bærer og susser på han og prater. Tar han med i dusjen av og til, eller tar av han pjamasen og legger han naken inntil meg. Blåse på magen, kile under beina og på siden av magen og "spise" han opp er også innertider. Han liker og å lese bok (han ligger i armkroken min på gulvet), at jeg synger (spes hakkebakkeskogen-sanger) og når vi tar ro-ro-til-fiskeskjær, hompetitten osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå