Gå til innhold

Dilla på noe??

Baby4påvei-har kommet :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skummamelk er vel en ganske uskyldig dille ja :-) Bedre enn å fly vill i blikket rundt bensinpumpene eller å ha Omo-color-tabletter i godteskåla... Men drakk du melk før du ble gravid da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

seff: jeg drakk melk før jeg ble gravid også ja, men da gikk det helt fint med lettmelk også. Nå blir jeg helt stressa og begynner nesten å grine hvis jeg blir tilbudt "feil" melk. Som jeg skrev lenger oppe her: hvis jeg har mindre enn en liter igjen så blir jeg skikkelig stressa, sender meldinger til gubben om at han MÅ huske melk på vei hjem fra jobb - takk og pris at jeg har egen bil nå og kan stikke og kjøpe selv om det røyner på...... så det er vel mest det at jeg har fått et sånt desperat uavhengighetsforhold til melka som er sært - ikke melka i seg selv.

Skrevet

Hehe....Jeg må le :-) Også kom jeg plutselig til å tenke på han "Julebruskongen"- han med kjellern full av julebrus...Ser for meg et kjellerrom fylt til randen med skummetmelk....

Men skjønner litt poenget. Er ganske hard på sjokomelka, og må alltid ha det tilgjengelig, selv om jeg ikke nødvendigvis MÅ drikke den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...