Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Hei. Er det noen her som har dilla på noe eller?? Jeg har liksom lange perioder at jeg foretrekker en ting, men så går det over til noe annet. Måtte ha klementiner en periode. Så måtte jeg ha marengs :-) Nå er det kjempegodt med grovbrød med prim. :-) Enn dere?
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Er stort sett fornøyd så lenge jeg får sjokolade
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Hei, jeg må ha riskake!! Masse, hadde dilla på brød med leverpostei men syns ikke det er godt lenger.:=)
Mille-k Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Jeg kommer til å få en gul unge, jeg har dilla på gulrøtter....
guttemamman:) Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 ISBITER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hehe...
Gjest Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 kom på nå at med nr 1 hadde jeg skikkelig dilla på micropop med smørsmak.. Det fortsatte jeg å spise etter at hun var født også! Helt til jeg forsto hvorfor avføringen hennes luktet stekt smør.. .He he.. Jeg ammet jo, og vi lo godt da vi skjønte hvorfor ikke bleia lukta bleie, lissom Nå går det jevnt i ananasbiter. Spiser to til tre bokser HVER dag...
selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 Jeg MÅ ha skummamelk... iskald skummamelk... drikker godt over en liter pr dag. Det er helt rart. Blir skikkelig stressa når jeg merker det nærmer seg slutt på beholdninga, og klikker fullstendig hvis de er tomme på butikken!
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 Og så skummamelk a gitt.... Smaker liksom... Utvannet lettmelk.
Gjest Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 he he, *PetuniA*... det ser jo ut som morsmelk også, det!! (bortsett fra at du slipper bleier med annet enn møkklukt )
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 27. november 2006 #10 Skrevet 27. november 2006 Hehe.. Forsåvidt så må jeg legge til at det er bedre (les:sunnere) å drikke skummetmelk enn å spise sjokolade svelget ned med q-sjokolademelk....
selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 #11 Skrevet 27. november 2006 Nope Jeg har foretrukket skumma foran lett de siste 15 årene, men jeg har fint greid å drikke lettmelk og sånt hvis intet alternativ. Nå derimot, begynner jeg omtrent å grine hvis jeg blir tilbudt lettmelk... det er skikkelig rart. Jeg har også problemer med å spise frokost/kveldsmat hvis jeg ikke får skummamelk til... det har vært episoder der jeg ikke har greid å vente til jeg kom ut i bilen en gang med å sprette kartongen... har fått et par skeive blikk fra betjeninga i div butikker der jeg står og bøtter nedpå melk mens jeg pakker varene etter å ha betalt Men for all del - det fins jo verre ting å ha gravidekick på Melka holder også halsbrannen unna!
selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 #12 Skrevet 27. november 2006 ser ut som morsmelk? Min morsmelk så ikke ut som skummamelk i det hele tatt, mer som en mellomting mellom lettmelk og H-melk...
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 27. november 2006 #13 Skrevet 27. november 2006 Jeg har aldri likt skummamelk. Men vi bodde i nærheten av gård da jeg var lita,og fikk melk direkte derifra. Så det var jo nærmest fløte. Liker ikke det i dag,synes lettmelk eller lettere lettmelk er godt da Har aldri klart å spise brød uten melk. Skjønner ikke hvordan folk klarer det. (Men nå er visst melk og brød usunt da. Så på en erneringsfysiolog som sa at visse personer faktisk blir suicidale av det.....Hu var skikkelig sur fordi folk kunne velge å være vegeterianere,men man kunne ikke velge å leve uten melk og brød uten å bli sett ned på. Helt ute av sammenheng,men måtte nevnes ) Man kunne hatt dilla på murpuss f.eks. Tror ikke det er det beste. Tenk å få dilla på tip-ex,eller blanko
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 27. november 2006 #14 Skrevet 27. november 2006 Skal ikke si noe om morsmelkgreia,har aldri sett morsmelk...
cecilie stolt mamma :) Skrevet 27. november 2006 #15 Skrevet 27. november 2006 Jeg har fått dilla på ekstra lett melk. Og den må være skikkelig kald. ellers så går det mye yoghurt med kruska kli i...
selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 #16 Skrevet 27. november 2006 Melka må være iskald ja! duger ikke med lunka eller litt kald melk...
Mille-k Skrevet 27. november 2006 #17 Skrevet 27. november 2006 Uff melk.. kan drikkes med o'boy, men det hjelper ikke akkurat på halsbrannen.. Nei takke meg til gulrøtter :-) Min morsmelk så litt ut som skummet melk og.. :-)
Gjest Skrevet 27. november 2006 #18 Skrevet 27. november 2006 Puffet ris. Tørr uten melk og sukker. En pose om dagen =))
selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 #19 Skrevet 27. november 2006 blæh! det hørtes ganske tørt ut ja!
babyloveyou Skrevet 27. november 2006 #20 Skrevet 27. november 2006 Haha! jeg og har dilla på gulerøtter! hadde det sist og! jenten min var født med flott hudfarge.. vi fant ut det måtte være gulerøttene som hadde skylden!
Gjest Skrevet 27. november 2006 #21 Skrevet 27. november 2006 Men VELDIG godt akkurat nå =))) Kanskje derfor jeg er SÅ tørst .
Tjolahopp! Skrevet 27. november 2006 #22 Skrevet 27. november 2006 Jeg har dilla på mur og kjellerlukt. Har lyst til å spise muren i kjelleren, men har ennå ikke prøvd. Blir helt vill av kjellerlukten. Har også veldig lyst til å spise vaskepulver. Har ekstremt lyst til å kjenne "vaskepulverkornene" i munnen liksom. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, helt bisarr lyst. Hadde ikke lignende lyster under forrige graviditet. Lysten har blitt sterkere etterhvert som graviditeten har skredet frem. Her forelden måtte jeg vaske hendene i vaskepulver, og lukten blir jeg også helt gal av. Kan stå og lukte leeeeeeeeeeeeenge. Men jeg har ihvertfall ikke spist noe mur eller vaskepulver ennå, og takk lov for det =) Som en slags erstatning tygger jeg isbiter for harde livet, og må kjøpe en pose isbiter på 7-11 annenhver dag. Håper det tar slutt snart. Bare ti dager til termin.... Tror jeg har har den sykeste "lysten" hittil. Noen andre med noe spesielle preferanser for tiden?
seff Skrevet 27. november 2006 #23 Skrevet 27. november 2006 Hehe...har virkelig fått en dilla du liksom :-) Hadde en svak forkjærlighet for kjellerlukt i begynnelsen av svangerskapet selv, men det har gått over. Nå har jeg desverre begynt å like lukten av bensin, neglelakk og ting i den duren. Jeg kan jo ikke drive og fly rundt å lukte på det- er vel mildt sagt lite heldig for både babyen og meg..Men har SÅÅÅÅ lyst til å lukte,,,Her om dagen holdt sambo på med noe Jensen tepperens ute i boden, jeg kom forbi og fikk et blaff av lukten og ble helt gal...Herregud.... Håper du klarer å motstå Blendaen da :-) Hehe...
selfangerkjerringa Skrevet 27. november 2006 #24 Skrevet 27. november 2006 Bortsett fra dette litt desperate avhengighetsforholdet til skummamelk så er jeg deilig normal dette svangerskapet Forrige gang fikk jeg sånne plutselig-kick på et par ting, blant annet friterte blekksprutringer og sånt.
LisaColli Skrevet 27. november 2006 #25 Skrevet 27. november 2006 hehe, ikke bare meg ser jeg! og det er godt å vite! jeg har skikkelig lyst på asfaltstøv! og sånn skit som sitter på biler. skitten grus/sand i veikanten, mmmm, har sååå lyst å spise det! og alt som lukter farlig; neglelakk-fjerner, sparkel, maling, you name it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå