Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Plages mye med utflod, men nå er den blitt neongrønn! har vært slik en uke, men lege mener det kan forekomme! Noen som har opplevd dette? Evt hørt noe om det? Synes det er ekkelt, og bekymrer meg litt! Har lest i huslegen at dersom utfloden er sykelig vil den skifte farge til feks grønn...
*ønsker nr 2* Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 grønn!!!???? det kan da ikke være normalt :S høres ikke sånn ut hvertfall. :S lykke til
Lapez Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 hmmm, jeg skal ærlig innrømme at jeg aldri har hatt grønn utflod nei:/
nr 3 på vei;) Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 jeg er plaget av det same, prøvde med ein canestene kur, men følte ikkje den hjalp, blei nesten meir etter den. min lukter også av og til, ikkje noko kjekt...... det er gasnke mykje utflod også, må jo skifte truse flere ganger til dagen...
Flutili Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 jeg har og endel utflod, den var gulaktig en stund, men nå er den hvit...er i uke 27
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Ta en tur til legen. Jeg har vært plaget med den type utflod siden sønnen min ble født for snart 4 år siden. Har fått beskjed av gynekologen om at det er en lokal infeksjon forårsaket av tarmbakterier. Har også mange ganger fått medisiner mot det, men det kommer stadig tilbake. Nå som jeg er gravid igjen, var jeg ekstra engstelig for at det skulle være farlig. Det er det ikke i og med at det ligger lokalt. Men jeg har nå fått vite at det er streptokokk B og at jeg muligens trenger antibiotika under fødselen. Så vidt jeg har forstått er det opptil 30 % av norske kvinner som får dette. Og at det er vanskelig å bli kvitt...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Takk for svar! Må kanskje ta en tlf til lege igjen da. Fikk nemlig bare beskjed om at det "sikkert" var helt normalt... Er det skadelig for barnet?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #8 Skrevet 28. november 2006 geavid22, fikk beskjed om at om det lukter vondt er det mest sannsynlig en infeksjon, men det gjør det ikke i mitt tilfelle. Kanskje du burde ta en tur til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå