Gå til innhold

Dere med Emmaljunga Cerox kombi....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor var babyen når dere tok ut myke eller hardbagen og la babyen rett i sportsvognen?

Magnus er 3 1/2 mnd nå og er nesten vokst ut av den allerede, grunnen til at vi kan bruke den enda er at vi bor på vestlandet og det er ganske mildt og trenger ikke stor pose oppi...Men skal snart til østlandet og da regner jeg med at jeg må ta frem lammeskinnsposen....Det går greit å legge den rett i sportsdelen sant??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lille prinsessa lå i ceroxen uten bag fra 4 mnd, la ryggen helt flat og det gikk fin-fint

Skrevet

Takk for svar :)

Vet du om det finnes noe duppedings som gjør at sportsdelen ikke blir så åpen nede ved foten?

Skrevet

Forsto ikke helt hva du mente, men svarer etter beste evne;)

Jeg har et trekk over (er ikke det standard?), som kneppes fast i kalesjen og går over føttene.

I tillegg. har jeg på den der greia som etterhvert skal være mellom beina som et slags sperre slik at hun ikke kan skli nedover. Jeg tror jo ikke det kan skje, men likevel. Også har jeg ofte på regntrekket som en slags vindsperre slik at vogna er litt tettere liksom. Går veldig greit, og hun sover veldig bra oppi der.

Skrevet

Har et sånt trekk, men mener jeg har sett en sånn ting man kan ta rund fotenden sånn at den på en måte blir en hel bag..Skjønner hva jeg mener!??! Jeg er skikkelig dårlig til å forklare sånne ting!

Men hvis det er tett med det trekket så er det ikke noe problem! :)

Skrevet

Ja du får vel prøve deg litt frem. tror det jeg har er et "basic fottrekk". kunne ikke finne bilde av det emmaljunga.no, men det er jo uansett et fottrekk av noe slag. også har jeg fotbrettet slik at det står rett ut.

Skrevet

Jupp, er et sånn basic trekk jeg og har.

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...