Gå til innhold

Er såå lei av å være supermega trøtt!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

 

Jeg er så trøtt at jeg sovner i pausen. :( Orker ingenting.. Håper det gir seg snart..Vil bare ha litt energi..Jeg er veldig takknemlig for at jeg ikke er kvalm da. Men det tar på å være dautrøtt og.

 

Sorry sytinga!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He He det går snart over, var sånn jeg å i flere uker, men nå har jeg endelig fått litt mer energi ;) er i uke 12 nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... du er ikke den eneste, det kan jeg love deg. Jeg har aldri vært så trøtt i hele mitt liv. Sover dårlig om nettene og går i halv dvale hele dagen... kunne sove sove sove ZZzzz....

 

Er nå 8+3 og ikke hatt energi i de 2 siste ukene til å gjøre noe som helst. Ligger så langt bak med studiene min nå atte, jeg må skjerpe meg kraftig... men det er ikke så lett når man er så trøtt og så skal man lese side for side og skrive side for side.... uffa meg...

 

Men som sant, er vel bedre enn å være kvalm... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er super trøtt jeg og!

Men jeg sover nesten ikke om natten.. Våkner midt på natten flere ganger, og våkner gjerne kl 6 selv om jeg ikke skal opp før 7..

 

Så kommer jeg på jobben og er stup trøtt, og når jeg kommer hjem fra jobben sovner jeg på sofaen en times tid.. Jeg er jo super kvalm og da!

 

Men du er ikke alene om det hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv pikasol omega3-tabletter. Jeg tar to stk om dagen, og syns det hjelper mot både trettheten og kvalmen.

Blir jo ikke HELT borte, men det går an å gjennomføre lange dager, uten å knekke sammen i gråt eller sovne på jobben, iallefall! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Takk for tipset!! :) Er det noe jeg kan kjøpe på apotek eller helsekost?

 

Hadde vært herlig å ikke være HELT fjern..Er sjef for 5 jenter, og går ikke foran som noe særlig forbilde hvertfall!! Eier jo ikke krefter og lyst til å gjøre noe..:(

 

Men håper snart på bedre energiske tider..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får dem på helsekost.

stor hvit burk som det står PIKASOL på.

Vanlig omega3 funker ikke for meg, iallefall, men den gjør det.

 

Men veldig individuelt da, noen tåler ikke tran lissom..

 

Men vi gjorde en liten sjekk her for en stund tilbake, og felles for de som ikke var plaget med kvalme sånn spesielt, var iallefall at vi tok omega3tilskudd..

 

Og jeg merker absolutt forskjell på energien. i dag har jeg jobbet i 13 timer. det hadde ikke gått forrige uke når det var slutt på pillene!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trøtt HELE tida! Kunne sovet hele dagen på jobb... spesielt etter lunsj - da er jeg helt ødelagt! Er i uke 12 nå, så håper energien kommer tilbake snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeppjepp..er 10+4 idag,og er faktisk enda skikkelig trett.gikk å la meg kl 16 igår,sovnet med engang og våknet kl litt over 8(20),var oppe og spiste,gikk på do,og bimmet litt,så rett i seng igjen-kanskje rundt 23,og sto opp igjen idag kl 12!helt utrolig at det er mulig.trodde kanskje det skulle bli bedre nå,ettersom at jeg trossalt er inne i min 11.uke.*rister oppgitt på hode*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er slisomt - kan ikke huske å ha vært sånn sist gang - men nå sovner jeg tidlig på sofaen hver kveld og sover til tolv hver dag...."glad" jeg er sykemeldt da...selv om det er pga kvalme - kvalmen blir jo hedigvis litt bedre nå som jeg får sove litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...