Miraculix Skrevet 27. november 2006 #26 Skrevet 27. november 2006 Næææ, så bra!!!! Gratulerer KJEMPE masse!!!!!!! Klem =)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 27. november 2006 #27 Skrevet 27. november 2006 Oi! Gratulerer! Nå ble jeg glad på dine vegne! Ser ut som befruktninga går greit for deg, og dag 16 må jo love kjempebra! Krysser fingra for at det går bra! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kremt, tar til meg litt babystøv og kommer etter om noen dager!
Anne-B. Skrevet 27. november 2006 #28 Skrevet 27. november 2006 Åååh, så hyggelige nyheter! Gratulerer til deg!!
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 27. november 2006 #29 Skrevet 27. november 2006 Hurra for deg! Jeg visste det! Masse lykke til - knip gooodt sammen denne gangen
ulla,mkrølltoppen&litletulla Skrevet 27. november 2006 #30 Skrevet 27. november 2006 så tøft gratulerer så mye
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 27. november 2006 #31 Skrevet 27. november 2006 kjempekjekt!!!! Lykke til!
lilli1979 - venter på ivf Skrevet 27. november 2006 #32 Skrevet 27. november 2006 SNUPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Her stikker jeg såvidt snuta innom for første gang på ei uke og hva er det jeg ser???? Dette er jo helt fantastisk! Du må være den mest fruktbare personen jeg vet om:-) Det må gå bra denne gangen, men så har du faktisk hatt litt flere dpo denne syklusen også sant? Masse masse masse masse masse masse lykke til! Skal sitte med beina i kryss for deg frem til ... tja, godt uti februar en gang:-) Klem til deg
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. november 2006 #33 Skrevet 27. november 2006 Kjempekjekt å høre!! Veldig!!! Nå krysser jeg fingrene for at den holder seg der så lenge som den skal!!!!! *Klemmer*
Plassa Skrevet 27. november 2006 #34 Skrevet 27. november 2006 Gratulerer så mye! Lykke til videre med den lille spiren:) Med så mye babystøv må det da drysse litt over oss andre snart også...
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 27. november 2006 #35 Skrevet 27. november 2006 Nei, er det virkelig sant??? Så gøy!!! Gratulerer så masse, dette har du virkelig fortjent! og jeg krysser fingrene for at denne spiren klorer seg fast så godt den kan i 9 mnd. Da suger jeg til meg masse babystøv, slik at det kan bli flere småtasser her i Østensjø-området på sensommeren 2007! ;o) Lykke til med svangerskapet!! Klem
Cmoi Skrevet 27. november 2006 #36 Skrevet 27. november 2006 lioevr vil ha stor mage Grarulerer sååååååååååååååå masse, suger til meg babystøv jeg:)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 27. november 2006 #37 Skrevet 27. november 2006 GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE, SNUPPA!!!! Åååååå, så kos, nå SKAL den klamre seg fast leeenge! Lykke til, håper vi ses på 1. tri snart:)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. november 2006 Forfatter #38 Skrevet 27. november 2006 oi oi oi, når så mange svarte så masse fint må jeg jo slenge ut ennå mer babystøv jo *****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Mina Sophie Skrevet 27. november 2006 #39 Skrevet 27. november 2006 Masse gratulerer, ble kjeeeempemisunnelig nå:) detta går sååå bra!!!!!!!! Lykke,lykke til !! Vel fortjent!! KOOOOOS fra
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. november 2006 #40 Skrevet 27. november 2006 oi,det er jo døds bra!! masse,masse grættis:-)
Nellybelly Skrevet 27. november 2006 #41 Skrevet 27. november 2006 Gratulerer så mass lioevr!!! For en deilig jul du skal få!! Nå er jeg innmari glad på dine vegner!! Smiler fra øre til øre! :D Vil også takke deg for tidligere råd og respons på mine spm her på BIM, og ønsker deg lykke til videre med svangerskapet!!! Håper å kunne følge deg inn på 1. trimester snart...!
Gjest Skrevet 27. november 2006 #42 Skrevet 27. november 2006 gratulere så mykje! sjåast inne på 1tri.
☆Lille my* Skrevet 27. november 2006 #43 Skrevet 27. november 2006 Grattttiiissss:) Og masse masse masse lykke til:)
*Bea* & bitteliten Skrevet 28. november 2006 #44 Skrevet 28. november 2006 Gratulerer så mye!!!!! Denne gangen skal spiren sitte - dermed basta!
cille vil-9pp-1SA Skrevet 28. november 2006 #45 Skrevet 28. november 2006 næmen i alle dager!!! gratulerer så mye! så fort det gikk!!!!! Håper den sitter som den skal! stor klem;)
scubagirl med scubababy Skrevet 28. november 2006 #46 Skrevet 28. november 2006 Gratulerer så masse fra meg også... Artig når ting går som man ønsker... Jeg super i meg det som er igjen av babystøv og håper det er nok til at spiren fester seg hos meg også.. Klem fra...
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 28. november 2006 #47 Skrevet 28. november 2006 Så koselig Gratulerer!!!!! Håper babystøvet hjelper
Gjest Skrevet 28. november 2006 #48 Skrevet 28. november 2006 GRATTIS!!!!!!!! Dette var jo gøy! KNIP IGJEN BEINA!!!!! Denne spiren sitter garantert Har nemlig holdt råd med storken idag! Fant han nede ved Østensjøvannet og vi ble svært så gode venner. Han lovte å komme med MANGE babyer i desember Med god hjelp av julenissen...
Mamman til Georg :) Skrevet 28. november 2006 #49 Skrevet 28. november 2006 Gratulerer så mye Lykke til
Nanna:-D Skrevet 28. november 2006 #50 Skrevet 28. november 2006 Gratulerer så masse!! Husker deg godt fa jeg holdt til her, å nå ønsker jeg deg hjertelig velkommen inn til oss på 1tri!!!! Masse lykke til!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå