Gå til innhold

Turte å teste nå jeg :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Næææ, så bra!!!!

Gratulerer KJEMPE masse!!!!!!!

Klem =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi! Gratulerer!

Nå ble jeg glad på dine vegne! Ser ut som befruktninga går greit for deg, og dag 16 må jo love kjempebra!

Krysser fingra for at det går bra! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

kremt, tar til meg litt babystøv og kommer etter om noen dager!

Skrevet

Åååh, så hyggelige nyheter! :D Gratulerer til deg!!

Skrevet

Hurra for deg!

Jeg visste det! Masse lykke til - knip gooodt sammen denne gangen :D

Skrevet

så tøft gratulerer så mye

Skrevet

kjempekjekt!!!! Lykke til!

Skrevet

SNUPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Her stikker jeg såvidt snuta innom for første gang på ei uke og hva er det jeg ser????

Dette er jo helt fantastisk! Du må være den mest fruktbare personen jeg vet om:-)

Det må gå bra denne gangen, men så har du faktisk hatt litt flere dpo denne syklusen også sant?

Masse masse masse masse masse masse lykke til! Skal sitte med beina i kryss for deg frem til ... tja, godt uti februar en gang:-)

Klem til deg

Skrevet

Kjempekjekt å høre!! Veldig!!! Nå krysser jeg fingrene for at den holder seg der så lenge som den skal!!!!!

*Klemmer*

Skrevet

Gratulerer så mye! Lykke til videre med den lille spiren:)

Med så mye babystøv må det da drysse litt over oss andre snart også...;)

Skrevet

Nei, er det virkelig sant??? Så gøy!!!

Gratulerer så masse, dette har du virkelig fortjent! og jeg krysser fingrene for at denne spiren klorer seg fast så godt den kan i 9 mnd.

Da suger jeg til meg masse babystøv, slik at det kan bli flere småtasser her i Østensjø-området på sensommeren 2007! ;o)

Lykke til med svangerskapet!!

Klem

Skrevet

lioevr vil ha stor mage

Grarulerer sååååååååååååååå masse, suger til meg babystøv jeg:)

Skrevet

GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE, SNUPPA!!!!

Åååååå, så kos, nå SKAL den klamre seg fast leeenge!

Lykke til, håper vi ses på 1. tri snart:)

Skrevet

oi oi oi,

når så mange svarte så masse fint må jeg jo slenge ut ennå mer babystøv jo ;)

*****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Masse gratulerer, ble kjeeeempemisunnelig nå:):)

detta går sååå bra!!!!!!!!

Lykke,lykke til !!:)

Vel fortjent!!

KOOOOOS fra

Skrevet

oi,det er jo døds bra!!

masse,masse grættis:-)

Skrevet

Gratulerer så mass lioevr!!! :D For en deilig jul du skal få!!

Nå er jeg innmari glad på dine vegner!! Smiler fra øre til øre! :D :D

Vil også takke deg for tidligere råd og respons på mine spm her på BIM, og ønsker deg lykke til videre med svangerskapet!!! Håper å kunne følge deg inn på 1. trimester snart...!

Skrevet

Grattttiiissss:):)

Og masse masse masse lykke til:)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!

Denne gangen skal spiren sitte - dermed basta! ;)

Skrevet

næmen i alle dager!!! gratulerer så mye! så fort det gikk!!!!! Håper den sitter som den skal! stor klem;)

Skrevet

Gratulerer så masse fra meg også...

Artig når ting går som man ønsker...

Jeg super i meg det som er igjen av babystøv og håper det er nok til at spiren fester seg hos meg også..

Klem fra...

Skrevet

Så koselig :D Gratulerer!!!!! Håper babystøvet hjelper ;)

Skrevet

GRATTIS!!!!!!!! Dette var jo gøy! KNIP IGJEN BEINA!!!!! Denne spiren sitter garantert :) Har nemlig holdt råd med storken idag! Fant han nede ved Østensjøvannet og vi ble svært så gode venner. Han lovte å komme med MANGE babyer i desember :) Med god hjelp av julenissen... :)

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Lykke til :)

Skrevet

Gratulerer så masse!!

Husker deg godt fa jeg holdt til her, å nå ønsker jeg deg hjertelig velkommen inn til oss på 1tri!!!!

Masse lykke til!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...