Gå til innhold

Turte å teste nå jeg :D

Anbefalte innlegg

Og tror dere ikke at den var kjempepositiv????

Også med ettermiddagsurin da.

Åh, er helt i hundre her :D :D !!!!!!

Nå er det bare å krysse fingrene og se om jeg hadde rett med at spiren festet seg tidlig.

Er 16dpo nå, så kanskje jeg faktisk har klart å produsere nok hormoner også!!!

*WEEEEEEHAAAAAAAAA*

Masse masse babystøv til dere!!!!!

**********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7252812-turte-%C3%A5-teste-n%C3%A5-jeg-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!! Testet nettopp negativt jeg. Har IKM i dag... :(...Tr er ikke kommet, men jeg har mange tr symptom :(...ja, ja

Kjekt å høre at andre er gravide hvertfall.

Ønsker deg alt godt i svangerskapet!

Klem

Ååååååååå, nå griner eg altså!!

Visste det, men er sååååååååå glad!!!

GRATULERER SÅ MYE, VENNEN!!!!

Lykke til videre!!!!!!! Legger meg i kryss på gulvet for at denne spiren er den som skal forandre livet deres for alltid!!!

Jippi, så glad eg eg!!

Nå SKAL du ha stor mage altså!!!!

*kosemoseoverdose* xhundre til deg!!

Kos deg! Og takk for støv!!!

Gratulerer så veldig mye.

Har på følelsen at det blir skikkelig babyboom nå.

Lykke lykke lykke til med en deilig mage som vokser seg stor som en fotball.

Suuuuuuuuger til meg maaasssssssse babystøv!!!!!

Beklager at det ikke er mer støv igjen til dere andre.

Annonse

*hoppe og danse rundt*

Dette er helt sjukt altså. 3 gang på 3 mnd *glise*

Men nå SKAL spiren sitte!!! Det er fan meg på tide ;)

Har masse flere og sterkere symptomer også denne gangen.

Skikkelig sinnsykt megakvalm i over en uke nå!!!

Ler når jeg løper på do og må vrenge meg. he he

*av alle ting*

Takk for at du krysser så mye for meg attpåklatt : håper virkelig at det hjelper!!

kjempemassemegastorkosemoseoverdose tilbake :D

Pooskrift og symptomliste:

Skulle egentlig ikke prøve denne mnd i det hele tatt (er i gang med utredning) men hadde oss sistgang den 11 nov. Det skulle da være rimelig sikkert med tanke på el som vanligvis kommer mellom dag 16-19. Men tror dere ikke at el plutselig bestemte seg for fan å komme samme kvelden? merket det etter sexen, at jeg fikk el utover kvelden :D

Hadde spotting og SKIKKELIG krampe/ stikninger den 15, og etter det har jeg vært rimelig kvalm, hodepine, svimmel, uvanlig mage, trykk i korsryggen, spenn i underlivet, strekninger, mere stikninger, ømme tenner, lett blåmerker, umulig å sove, rare drømmer, sliten og frøsen.

(tror det var alt he he)

Har egentlig vært noen skikkelig slitsomme dager. Sinnsykt vondt i puppa, har vært pain å ta av bh om dagen, og få klem av barna i bhg.

Men apropo det: Lurer faktisk på om barn merker at man er gravid jeg? Har fått så sinnsykt mye ekstra kosing og klapping + tonn med oppmerksomhet fra barna mine i barnehagen i dag. Har rett og slett hatt dem rundt meg hele tiden?

Annonse

Kjaere Lioevr!

Dette er jo fantastisk, GRATULERER saa mye! En helt utrolig flott nyhet, og jeg - som ikke kjenner deg mer enn i godt over en mnd, feller ogsaa en taare. Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa fint, og for oss i "kan dere spirene vaere saa snille og FESTE mer og seile mindre"- klubben, saa er det fantastisk roerende at du er gravid. Jeg forstaar veldig, veldig godt hvordan du har det naa, og jeg skal sende alt jeg har av energier og tanker over til deg og spiren. Naa maa du ta til deg av alt som byr seg av kos og spesielt fra de smaa i barnehagen.

Lykke lykke til, og vet du hva? Jeg begynner ogsaa aa lure paa om jeg er lurt av min kropp, men det skal jeg ta opp i en ny traad.

Saaa glad paa dine vegne, stor klem fra andre siden av jordkloden hvor det er midt midt paa natten naa. Men jeg er oppe for jeg skal ta baade EL og gravitest om en time....

Hurra for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...